Een nieuw begin

FotorCreated

Aloha mensen en welkom op mijn gloednieuwe blog! Ik speelde al een tijdje met het idee om de overstap te maken naar WordPress en vandaag is dat idee werkelijkheid geworden. Samen met die werkelijkheid zullen er ook een aantal dingen gaan veranderen op mijn blog. Lees snel verder wat jij als lezer kunt gaan verwachten op mijn nieuwe blog.

Ik was al een tijdje niet meer helemaal tevreden met mijn blog. De foto’s stonden niet naar wens en ik kreeg vaak een foutmelding. Ik zag veel andere bloggers met WordPress en dat bleek een veel betere uitkomst.

Daarnaast wil ik ook veel meer met mijn blog doen. Zoals ik al aangaf gaan er dingen veranderen op mijn blog. Ik zal nog steeds outfitposts maken, want daar ben ik nu eenmaal dol op, maar ze zullen korter worden en meer doelgericht en met meer foto’s. Daarnaast wil ik drie nieuwe categorieën toevoegen aan mijn blog, want wie houdt er nou niet van vernieuwing?

Het eerste nieuwigheidje op mijn blog zijn ‘lijstjes’, die ik stiekem vorige week al heb geïntroduceerd. Zo nu en dan kun je lezen over mijn favoriete dingen op het gebied van fashion, trends, food en noem het maar op, maar ook ga ik lijstjes maken over de dingen waar mijn tenen van krommen.

Het tweede nieuwtje is ‘vraag het Nikki’. Hierin wil ik jullie vragen beantwoorden. Dit kan over van alles gaan of het nu kledingadvies is of een veel serieuzer onderwerp. Zo leer ik jullie als lezer beter kennen en maken jullie deel uit van mijn blog.

Als laatste zal ik mezelf meer blootgeven aan jullie. Dit zal ik doen in de categorie ‘dagboek’, waarin ik jullie een kijkje geef in mijn leven. Dit kan een leuke dag zijn, maar ook de probleempjes waar iedereen mee te maken krijgt.Ben je benieuwd naar meer Victory by Nikki neem dan een kijkje op YouTube en Instagram en mijn oude blog om helemaal niks van mij te missen!

Dit was mijn introductie op WordPress en ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik ben met de overstap, alles is in zo veel opzichten beter. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks van mij te missen. Volgende week zaterdag ben ik weer terug met een nieuwe blogpost. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken, want hij wordt weer super. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

