Een wit voetje halen

1

Vandaag vertel ik jullie alles over mijn vaderblouse, de zogenaamde, vriendjesbroek en het halen van een wit voetje.

Aloha people en welkom bij een nieuwe zaterdagpost! Vandaag wordt de eerste keer dat ik jullie kennis laat maken met de nieuwe manier waarop ik jullie vertel over mijn outfits. Kijk snel mee!

Mannen vinden het meestal een verkwanseling van de bilpartij, terwijl vrouwen het juist een goed alternatief voor de standaard skinny jeans vinden. De boyfriend jeans is al een aantal jaar hot en happening, ondanks dat deze jeans anno 2016 moet concurreren met de mom jeans en de flared jeans. Al mag deze laatste stilletjes mijn kledingkast voorbij gaan. Ik stijl mijn eigen boyfriend jeans met een oversized blouse: de vaderblouse. Vorig jaar rond september kreeg ik een ingeving. Wat nou als ik mijn boyfriend jeans ging combineren met een van mijn vaders witte blouses? Zo gezegd, zo gedaan en mijn favoriete outfit met de boyfriend jeans was geboren. Het najaar deed, zoals gewoonlijk, te snel zijn intreden en daarom hebben zowel de blouse als de broek een winterslaap gehouden in mijn kast, tot vorige week toen mijn witte sneakers van Only binnenkwamen en deze outfit compleet voor mij maakten. De zon ging stralen en dat was het startsein om deze outfit te dragen en deze look aan jullie te laten zien. Wat vinden jullie van deze ‘mannelijke outfit’?

5432

Boyfriend jeans ~ Paige Denim, sneakers ~ Only, vaderblouse ~ pappa’s kledingkast.

Ben je benieuwd naar meer van mij klik dan eens hier op: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was mijn eerste outfitpost op WordPress. Kort, maar krachtig. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Volgende week zaterdag ben ik weer terug met een nieuwe blopost. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken, want hij wordt ‘kick you in de crotch, spit on your neck fantastic’ *hint*. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

3 gedachtes over “Een wit voetje halen

Geef een reactie

