Stom!

1

Hondenpoep, elektrische fietsen en treinen: Stom! Vandaag geef ik jullie een lijstje met dingen die ik echt verschrikkelijk stom vind. 

Aloha lieve lezer! Ik lees de Linda sinds mijn moeder hem kocht en de Linda Meiden sinds het eerste uur. Linda? Dat blad van Linda de Mol, de vrouw, zoals mijn moeder zegt, met dezelfde maat als zij en die daar trots op is. De vaste column ‘stom!’ is een van mijn favoriete, want ik ben zelf ook geregeld een azijnzeiker. Vandaag geef ik jullie dan ook en kijkje in de dingen die ik ‘stom!’ vind.

  • Elektrische fietsen, zowel de levensgevaarlijke bestuurders, als het gevaarte zelf.
  • Mensen die zwart niet mooi vinden en liever kleur dragen.
  • Angst.
  • Mensen die een ander fout verbeteren. Al maken we ons hier allemaal wel eens schuldig aan.
  • Als iemand niet vriendelijk terug lacht.
  • Treinen, vliegtuigen, liften. Eigenlijk alles waar je niet zomaar uit kan.
  • Als iemand geen richting aangeeft. Wapen jezelf dan tegen een portie gescheld.
  • Valentijnsdag. Ja, ook als ik een vriend heb. Nee, ik ben niet jaloers.
  • ‘Dislikes’ geven op YouTube. Waarom klik en kijk je dan op en naar de video.
  • Mensen zonder empathie.
  • De programma’s ‘overspel in de liefde’ en ‘achter gesloten deuren’. Het acteerwerk is tenenkrommend.
  • Hondenpoep. Het verpest mijn dag.
  • Als mensen beweren dat ik geen muzieksmaak heb. Slechte smaak is ook smaak.
  • Tegenwind als je 10 kilometer moet fietsen. Heen en terug.
  • De vraag: “Waarom drink je geen alcohol?” Nee, ik ben niet saai. Ja, ik heb het leuk.
  • Als een serie of een boekenreeks eindigt, als je nog helemaal niet klaar bent voor het einde.

Nu maar hopen dat Linda geen copyrightclaim aan mijn broek hangt, want dat zou ‘stom!’ zijn.

Joehoe, zouden jullie ook een kijkje willen nemen op YouTube, Instagram en Blogger.

Vond jij sommige stomheden ook zo herkenbaar? Vergeet niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account, door je e-mailadres in te vullen! Ik heb op instagram al aangegeven dat ik vaker artikeltjes online wil zetten. Zaterdag blijft een vaste dag, maar verder kan er zomaar een extraatje verschijnen. Laat een tip of een lief berichtje achter. Geniet van de week lieverds, voordat je het weet is het vrijdag. Liefs Nikki x

Een gedachte over “Stom!

Geef een reactie

