In een scheur liggen

LUKT DIT

De witte voetjes van vorige week, in een scheur liggen, streepjes en een drol op je hoofd. Het komt allemaal voorbij in het artikeltje van deze week!

Aloha lezers en lezeressen van Victory by Nikki. Na regen komt zonneschijn, want vanmorgen leek het er toch echt even op dat ik geen foto’s kon gaan maken. Gelukkig houdt moeder Natuur van ons. Kijk snel mee!

*RATS* scheur in mijn enige zwarte broek. Dan kan ik hem net zo goed helemaal customizen ging het door mij heen. Zo gezegd, zo gedaan, knipje hier, knipje daar en klaar. Inmiddels heb ik een fraaie collectie nieuwe zwarte broeken, maar draag ik deze ook nog veelvuldig. Het geeft iets extra’s aan je outfit en ik vind het tof staan. Ik stijl mijn ripped jeans met een nieuw zwart met wit streepjesshirt met een hoge ronde kraag. Ik ben er dol op. Ik ben team streep! Ik maak het af met de witte voetjes van vorige week en mijn nieuwe ‘pride and joy’: mijn zwarte spijkerjasje. Ik ben dol op denim, maar vind blauwe denim stiekem bijna nooit mooi. Met mij een simpele jeans halen is dan ook geen pretje. Wel wilde ik graag weer een spijkerjasje aan mijn collectie toevoegen en wat een beauty is dit. Denim en zwart vind ik de beste combinatie die er is en als er dan ook nog een streepje aan te pas komt, dan heb je dé winnende outfit. Als klap op de vuurpijl deed ik een speelse drol in mijn haar en ging ik op pad! Wat vinden jullie van deze ‘girl next door’ – outfit?

LUKT DIT 4LUKT DIT 2LUKT DIT 3lukt dit 5

Skinny jeans ~ Vila,  sneakers ~ Only, shirt ~ Zara, spijkerjasje ~ Mango, oorbellen ~ Little-Jewels, horloge ~ I want that musthave.

Pssst, neem hier ook eens een kijkje: YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘in een scheur liggen’. Vergeet niet op het knopje ‘volg’ te drukken. Dit kan ook zonder WordPress account. Daarnaast heb ik jullie nodig voor een nieuw onderdeel op mijn blog. Jullie kunnen aan mij je vragen stellen over bijvoorbeeld: kleding, school, pesten of gescheiden ouders etc. Wil jij (anoniem) in een artikel met jouw vraag, dan kun je me benaderen via Instagram. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de video te kijken, waarin mijn moeder ook te voorschijn komt. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “In een scheur liggen

Geef een reactie

