Daten, zonder te daten

FotorCreated

Staan voor een rood stoplicht en Bridget Jones.

Aloha lieverds en welkom bij mijn eerste artikeltje in de categorie: ‘Dagboek’. In mijn eerste artikeltje schreef ik jullie dat ik mezelf meer bloot wilde geven aan jullie en dat moment is nu hier. Geen grappig artikeltje over mijn outfits of lijstjes, maar nu even serieus.

Ik durf niet te daten. Zo, het hoge woord is eruit. Vertrouw ik mannen niet? Nee, dat is het niet. Ik vertrouw mezelf niet, want stel nu dat ik in paniek raak? Stel nu dat ik iets geks zeg? Stel nu dat hij mij veel minder leuk vindt, dan hij dacht? Deze ‘wat als’ gedachtes houden mij tegen. Alsof je voor een rood stoplicht staat en deze nooit op groen gaat. Voel ik me dan helemaal niet op mijn gemak bij jongens? Zeker wel, maar zodra ik ook maar het gevoel heb dat het stoplicht misschien wel eens groen zou kunnen worden, ga ik er te langzaam vandoor en staat het stoplicht weer op rood. De een na de andere jongen die me heeft uitgevraagd krijgt een vriendin, soms gewoon voor leuk en soms zo serieus dat het al één jaar duurt, liefdesverdriet heb ik er niet van, maar een klein beetje pijn doet het wel, want aan het eind van de dag is zij net zo’n meisje als ik. Verschil is alleen dat dit meisje alleen op de bank zit à la Bridget Jones, met een grote bak ijs en Céline Dion, maar ook zij vond ooit haar Darcy…

Vond jij deze inkijk in mijn dagboek leuk? Volg mij dan op YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was het eerste stukjes uit mijn ‘dagboek’. Soms zijn het de leuke dingen uit mijn leven en soms de wat minder leuke. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken, want dan tover je een glimlach op het gezicht van deze blogster. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet niet dat er een extra video op YouTube staat over Koningsdag! Geniet van je donderdag, want het is bijna weekend lieverds. Liefs Nikki x

 

 

Geef een reactie

