What a ‘mesh’

FotorCreated

Een leren rok, een mesh top en lakschoenen. Verschillende materialen worden gemixt en -matcht in de outfit van deze week.

Aloha leukerds! Hebben jullie de weersverwachtingen al gezien? Het wordt namelijk warmer deze week. Daarom besloot ik een wel heel luchtig topje aan te trekken. Lees maar snel verder!

De een vindt het meer iets voor in de slaapkamer, terwijl de ander het juist hét item vindt van 2016. Je kunt tegenwoordig in pyjama naar buiten, mits de styling klopt en je bh tonen op Instagram schokt niemand meer. Mesh zag je al veel in lingeriewinkels verschijnen, maar nu mag het dus ook gedragen worden als volwaardig kledingstuk. Ik ben helemaal voor, zolang het niet lijkt alsof je gaat werken op de Wallen. Daarom heb ik ervoor gekozen om een hemdje te dragen onder de top, want in combinatie met de open rug is ‘Koos Toploos’ wel erg veel van het goede. Mesh is niet het enige materiaal waar ik helemaal voor ben. Leer, nepleder welteverstaan, en lak zijn een driedubbele yes als je het mij vraagt! Ik combineer mesh hier met een nepleder rokje, een dikke zwarte panty en platte veterschoentjes in een laklaagje. De classy meshlook is geboren. Wat vind jij van mesh?

FotorCreated5FotorCreated4FotorCreated3FotorCreated2

Rok ~ Vila, schoenen ~ V&D, panty ~ Hema, top ~ Hema, mesh top ~ H&M.

Wil jij nog meer van mij zien en lezen, klik dan eens hier: YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘What a ‘mesh”. Vergeet niet op het knopje volg te drukken. Dit kan ook zonder WordPress account. Vergeet je niet te abonneren op mijn YouTubekanaal, want morgen komt er weer een heel leuke video online! Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “What a ‘mesh’

Geef een reactie

