De wereld door een doorzichtige bril

FotorCreated1

Het dragen van een volwassen romper en de wereld zien door een doorzichtige bril. Het komt allemaal terug in dit zonnige artikeltje!

Aloha zonnetjes! Het is eindelijk echt lente! De zon, waar wij al weken op wachten, laat nu dan echt zijn stralen zien. Daarom besloot ik tijdens een fietstochtje wat foto’s te maken. Geen poespas, niet meer dan een jumpsuit, slippers en een zonnebril.

Zittend in een stoel met een tijdschrift op mijn schoot en een grote bak limonade zat ik gister te genieten van de zon. ‘Een jumpsuit is een romper voor volwassenen’ schreef iemand. Prima, dacht ik, want de ‘volwassen romper’ staat sexy en mooi. Tenminste dat vind ik en dat is maar goed ook, want anders liepen we er allemaal hetzelfde bij. Toevallig liep ik er donderdag zo bij. Een jumpsuit is wat mij betreft echt hét item voor het voorjaar en de zomer, het zit heerlijk en daarnaast heb je weinig moeite hoeven doen voor een outfit die klopt. Je zou bijna denken dat ik een fashioncrime bega, aangezien ik ook heb gelezen dat slippers een no-go zijn onder een lange broek. Wat mij betreft geldt dit niet voor sandalen, deze zijn een uitzonding op die ‘regel’. De sandaaltjes passen er juist perfect bij, aangezien de ruches van hetzelfde materiaal zijn als een deel van het jumpsuit. Zonnebril op en gaan! Wat vinden jullie van het jumpsuit en kunnen slippers onder een lange broek?

FotorCreated4FotorCreated3FotorCreated5FotorCreated2

Jumpsuit ~ Y.A.S, sandalen ~ Invito, Zonnebril ~ Pieces.

Als jij dit een leuk artikeltje vond, dan moet je hier ook maar eens klikken: YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘De wereld door een doorzichtige bril’. Vergeet niet op het knopje volg te drukken. Dit kan ook zonder WordPress account. Vergeet je niet te abonneren op mijn YouTubekanaal, want morgen komt er weer een heel leuke fashion video online! Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

 

6 gedachtes over “De wereld door een doorzichtige bril

Geef een reactie

