Examenverhaal

FotorCreatedex

Buikpijn, tranen met tuiten en stress: Examen!

Aloha lieve lezers en welkom bij een nieuw artikeltje in de categorie: ‘Dagboek’. Vandaag vertel ik jullie over mijn ‘examenverhaal’. Terwijl een deel van Nederland met de neus in de boeken zit, zit ik een nieuw artikel te maken achter mijn bureau met een groot fles sap en het raam open en realiseer me dat ik een van de vele gelukkige die haar diploma al heeft.

Dag in dag uit ga je jaren naar school en dan komt het moment aan dat jij in ongeveer twee weken moet laten zien dat je het kan. Vanaf de eerste zag ik al op tegen de berg met ‘examen’ erop en nu stond ik voor die berg. Nu moet ik zeggen dat mijn stresslevel op ‘normale’ dagen al wat hoger ligt, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Waren al deze zorgen en stress nu nodig achteraf? NEE! De grond zal niet wegzaken onder je voeten, de wereld zal niet vergaan en je ouders houden nog steeds van je. Makkelijk praten denk je als examenkandidaat, maar bovenstaande dingen dacht ik eerst ook, tot ik besefte dat stress niet helpt. Dus pak dat boek, ook al schijnt de zon en is die vlieg op het plafond veel interessanter, haal diep adem, neem een slok water en probeer je beste best te doen, want beter dan je best kun je niet doen.

Vond jij dit leuk? Volg mij dan op YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was weer een stukje uit mijn ‘dagboek’. Ik wens iedereen die examen doet meer dan heel veel succes. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet te kijken op mijn blog voor een nieuw outfitartikeltje! Geniet van het weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

