De spijker op zijn kop

FotorCreatedb

Werken in de tuin en tien graden kouder. Je leest het in het outfitartikeltje van deze week.

Aloha mensen! Hebben jullie je jas alweer uit de kast getrokken? Na anderhalve week genieten van het zonnetje zitten we nu, weer gerelateerd, in een dipje. Zo weinig als we gister aanhadden, zoveel dragen we nu. Lees snel verder hoe ik zo’n dipje oplos!

De tuinbroek, je vindt hem of leuk of meuk, maar dat dit item weer in de mode is, valt niet te ontkennen. Vroeger droeg ik hem met Birckenstocks en een rugzakje op mijn rug, naar school. Nu draag ik hem met sneakers en een los shirtje. De tuinbroek is hét item onder bloggers en zo ook bij mij. De combinaties zijn eindeloos, maar je moet natuurlijk uitkijken dat het niet lijkt alsof je op weg bent naar je eigen moestuintje. Iets anders wat je nu vaak ziet is ‘denim on denim’ en laat ik dáár nu ook een groot fan van zijn, zolang het maar om dezelfde kleuren denim gaat. Gelukkig is dat bij zwart niet zo lastig. Zoals ik al zei heb ik vandaag, wat betreft kleding, het weerdipje opgelost. Niet door meteen mijn winterjas uit de kast te trekken, maar door te werken met laagjes. Een spijkerjasje over een denim tuinbroek blijkt al snel een goede combinatie en zit heerlijk warm op zo’n dipje als vandaag. Ik gooi er nog een horloge, een setje staafoorbelletjes en witte sneakers tegenaan en ik ben ‘good-to-go’. Wat vind jij van ‘denim on denim’ en een tuinbroek? f3f5f2f4

Tuinbroek ~ Boohoo, spijkerjasje ~ Mango, sneakers ~ Only, shirt ~ Zara, horloge ~ Iwantthatmusthave, oorbellen ~ little – Jewels.

Als jij dit weer een leuke outfit vond, dan moet je hier ook maar eens klikken: YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘De spijker op zijn kop’. Vergeet niet op het knopje volg te drukken. Dit kan ook zonder WordPress account. Vergeet je niet te abonneren op mijn YouTubekanaal, want morgen komt er een persoonlijke video online! Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

 

4 gedachtes over “De spijker op zijn kop

Geef een reactie

