Op de stip

FotorCreated1

Matchende items die niet bij elkaar horen en een gat in de lucht springen. Je ziet het in deze zaterdag outfit.

Aloha lieverds! Wat was het benauwd vandaag, volgens mij zit er onweer in de lucht. Warm weer is wel weer terug, alleen hij is vergeten de zon mee te nemen. Een mooie gelegenheid om een outfitje aan te trekken die ik al een tijdje op het oog had. Een blouse van mijn moeder en een broek uit mijn kast.

Matchen zit in mijn bloed. Van een kloppende instagramfeed tot het bij elkaar zoeken van bij elkaar passende cactussen en van matchende kleuren tot een geslaagde outfit. Per toeval kwam ik erachter dat deze blouse en broek nog beter met elkaar matchen dan Bonnie en Clyde en William en Kate. Nu is dat niet heel moeilijk zou je zeggen, want het zijn stipjes, maar probeer maar eens dezelfde grote stippen in precies dezelfde kleur te vinden op kledingstukken die officieel niet bij elkaar horen. Het is net hogere wiskunde. Als je niet beter zou weten, dan zou je denken dat dit een pak is en dat ik klaar ben om naar kantoor te gaan, zeker met mijn lakschoentjes eronder. Niks is minder waar, want ik was heerlijk vrij en daarbij werk ik helemaal niet op kantoor. Ik had eerst nog mijn twijfels, maar eenmaal in de spiegel vond ik dit geïmproviseerde setje ‘a match made in heaven’. Een blouse is perfect tijdens een broeierige dag als vandaag. Wat vind jij van de match-trend?

FotorCreated8

FotorCreated6

FotorCreated7

FotorCreated9

Broek ~ The Sting, blouse ~ Hema, schoenen ~ V&D

Als jij ook zo dol bent op matchen, dan moet je hier ook maar eens kijken: YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘Op de stip’. Vergeet niet op het knopje volg te drukken. Dit kan ook zonder WordPress account. Vergeet je niet te abonneren op mijn YouTubekanaal, want morgen komt er weer een video online! Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “Op de stip

Geef een reactie

