De stoute schoenen aan

FotorCreated

Blote benen en van iets vrouwelijks iets stoers maken. Je ziet het in deze zomerse look.

Aloha lezers! De zon is er en wat hebben we hem gemist. Misschien is hij er voor korte duur, als ik Piet mag geloven, maar dat maakt het niet minder fijn. Daarom trok ik de stoute schoenen aan en ging ik in een echte zomeroutfit naar buiten. Kijk snel mee, terwijl je van de zon geniet!

De een vond het geweldig, terwijl de ander het maar niks vond. Wat ben ik toch blij dat ik op mijn eigen gevoel afging die dag en dit jurkje mee naar huis nam. Je hebt kleine jurkjes, lange jurkjes, wijdvallende jurkjes, die, meestal, om een vrouwelijk lichaam zitten. Ze maken je elegant en de meeste jongens vinden ze geweldig. Ik koos er vandaag dus voor om dit strakke, tot de knie vallende jurkje met boothals en streepjes, te dragen. In de winter gooide ik er een zwarte panty onder en laarzen met een blokhak, maar aangezien het kwik tot zo’n twintig graden stijgt leek me dat een wat ongewone keuze. Een combinatie die al wat langer door mijn hoofd spookte was deze: het vrouwelijke jurkje met de stoere sneakers, zoals ik dat ook wel eens bij andere meiden zag. Proberen kan geen kwaad dacht ik. Ik trok mijn witte gympen onder mijn jurkje aan vanmorgen en was meteen verkocht. Ik voelde me stoer en vrouwelijk en glimlachte naar de camera. Tijdens het boodschappen doen sprak een mevrouw mij aan met de woorden: ‘Meid, wat een geweldige jurk’ en zo kreeg zij eenzelfde glimlach als de camera. Wat vind jij van de combinatie vrouwelijk en stoer?

FotorCreated2FotorCreated3FotorCreated1FotorCreated4

Jurk ~ Zara, schoenen ~ Only

Pssst kijk hier ook maar eens: YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘De stoute schoenen aan’. Vergeet niet op het knopje volg te drukken. Dit kan ook zonder WordPress account. Vergeet je niet te abonneren op mijn YouTubekanaal, want morgen komt er een ‘100 abonnees special’ online! Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

