Blote benen gekte!

FotorCreated

Vieze oude mannetjes, blote benen en een groot ego.

Aloha leukerds, welkom bij een nieuw artikeltje! Ik heb het deze week best wel druk gehad, dus vandaar dat dit stukje dagboek zo laat in de week online komt. Gelukkig komt er morgen natuurlijk een outfit online te staan en kunnen jullie mij zondag op YouTube vinden, dus ik verschijn misschien vaker dan je zou willen op je beeldschermpje. Als je druk bent, dan ben je, meestal, veel onderweg en onderweg was nou net waar ik mijn inspiratie heb opgedaan voor deze post. Nieuwsgierig? Lees snel mee!

De eerste zonnestralen komen achter de wolken vandaan en alle meiden rennen naar de badkamer om het oerwoud, dat in de volksmond beenhaar wordt genoemd, te trotseren. Dat is misschien wat overdreven, maar je kunt duidelijk merken dat het over een kleine maand zomer is. Nu vertrok ik maandagmiddag ook, op de fiets, in een jurkje. Nu is generaliseren niet het pad dat ik wil bewandelen, of in dit geval berijden, maar jongens zijn meestal niet bezig met een nieuw kapsel of broek, maar zodra de jurkjes uit de kast worden getrokken en de panty’s overbodig zijn, zijn de jongens net bloedhonden. Nu zien we er natuurlijk mooi uit voor onszelf, maar een compliment of een goedkeurende blik hier en daar nemen we natuurlijk graag in ontvangst. Tot het een vies oud mannetje betreft. Helaas zullen wij vrouwen ook dat in ontvangst moeten nemen of we dat nu willen of niet. Voor de overige jongens geldt dat we er misschien van moeten genieten zolang het duurt, want zodra je het begint te waarderen, doen ze het niet meer.

Pssst vind jij mijn manier van schrijven leuk? Volg mij dan op YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was een van de leuke stukjes uit mijn ‘dagboek’. Draag jij ook graag jurkjes en rokjes in de zomer? Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet te kijken op mijn blog voor een nieuw outfitartikeltje! Geniet van het weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

