Voetjes van de vloer

FotorCreated1

Zichtbare navel met een buikje en de festivallook, zonder het festival komen terug in dit artikeltje.

Aloha Mensen! Pats boem, van overstromingen en stortregen terug naar volle zon en hoge temperaturen en dat is maar goed ook, want door het hele land zijn een festivals gaande. Helaas voor mij ga ik pas in juli dansjes wagen op een groot groen grasveld, maar om in de sfeer te komen trok ik wel een festival-waardige outfit aan. Benieuwd? Scrollen!

Ik ga er niet om zeuren, echt niet, maar zodra het kwik de 20 graden passeert val ik als een mus van het dak van de hitte. Ik ben snel geveld als de zon begint te schijnen, maar door veel te drinken en af en toe de schaduw op te zoeken vind ik het weer net als iedereen heerlijk. Vooral met een klein briesje, dan voel ik de vitamine D gewoon naar binnen waaien. Ik kreeg deze top vorige week toegestuurd van de webshop loavies en besloot hem meteen uit te testen, eigenlijk aan te testen, zodra de zon begon te schijnen. Nu vind ik het voor mezelf een brug te ver om op een crop-top een laag vallend short te dragen, maar ik hoop dat ik jullie, door deze outfit af te maken met een hoog vallend skaterrokje, wel laat zien dat het met een maatje meer ook mogelijk is om een crop-top te dragen. Als ik aan festivals denk, dan denk ik aan Coachella en als ik aan Coachella denk, dan denk ik aan ‘boohoo’ outfits. Ik besloot dan ook mijn ‘boohoo’ espadrilles aan te trekken en mijn lievelingsketting, met een cactus, te dragen. Nu nog ruim een maandje wachten tot het festival. Wat vinden jullie van deze festivaloutfit?

FotorCreated2FotorCreated3FotorCreated4FotorCreated5

Rok ~ Vila, schoenen ~ The Sting, top ~ Loavies, horloge ~ Loavies, ketting ~ Costes.

Pssst, ik zou het tof vinden als je me ook hier volgt: YouTube, Instagram & Blogger.

  • Dit was ‘Voetjes van de vloer’. Vergeet niet op het knopje volg te drukken. Dit kan ook zonder WordPress account. Vergeet je niet te abonneren op mijn YouTubekanaal, want morgen heb ik weer een leuke ‘1 item, 4 seasons’ – aflevering! Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x
2 gedachtes over “Voetjes van de vloer

Geef een reactie

