In een nieuw jasje gestoken

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over een kortpittig kapsel en het dragen van pyjama als fashionitem.

Aloha people en welkom bij een nieuwe zaterdagpost! Vandaag is de eerste minder mooie dag in anderhalve week. Dat het zonnetje niet schijnt betekent niet dat het niet warm is, want het lijkt wel het tropisch regenwoud in plaats van de Randstad zo benauwd is het. Dat vraagt om luchtige blousejes en korte kapseltjes.

De modewereld kan het zo gek niet bedenken. De ene keer is iets helemaal hot wat vijftig jaar geleden al werd gedragen en de andere keer komt iets in de mode, wat voorheen altijd verafschuwd werd, zoals Adidas-badslippers, als ik de Linda.meiden mag geloven. De onverwachte trend die ik eer aandoe in dit artikeltje is het pyjamajasje. Het begrip casual wordt hiermee naar een geheel ander level getrokken, of eigenlijk aangetrokken. Het jasje lijkt natuurlijk in vele opzichten op een blouseje en dat is nu juist de key, want anders dan in een trainingsbroek ga je met het pyjamajasje wél gekleed de deur uit en het zit heerlijk. Aangezien het jasje vrij oversized is draag ik hem in mijn jeans, een skinny jeans om precies te zijn. Nog steeds mijn nummer één als het om broeken gaat en dan het liefst zwart, maar zo af en toe moet er buiten de comfortzone getreden worden. Over comfortzone gesproken. Ik mat mijzelf afgelopen week een kortpittig kapsel aan, die perfect gaat met deze look en wat ben ik er weer blij mee. Zo kan ik casual en pittig de zomer tegemoet. FotorCreated1FotorCreated3FotorCreated4FotorCreated2

Jeans ~ Mango, pyjamajasje ~ H&M, horloge ~ Loavies.

Meer van mij zien en weten? Klik dan eens hier op: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘In een nieuw jasje gestoken’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Je kunt je ook inschrijven met je mailadres. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken. Het gaat over winacties. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “In een nieuw jasje gestoken

Geef een reactie

