Leuk!

FotorCreatedhs

Autorijden, vrij(e)dagen en winacties winnen: Leuk! Vandaag geef ik jullie een lijstje met dingen die ik echt ontzettend leuk vind. 

Aloha lieve lezer! Een aantal weken terug gaf ik jullie een lijstje met dingen die ik stom! vind. Ik ben niet alleen een ‘azijnzeiker’, maar ook een ‘blije bij’, dus heb ik vandaag voor jullie een lijstje met de dingen die ik ‘leuk!’ vind. Lees snel verder!

  • Complimentjes krijgen. Vooral van heel knappe jongens.
  • Vrij(e)dagen.
  • Auto (leren) rijden.
  • Het halen van een goed cijfer voor een toets waar je heel hard voor geleerd hebt. Oké, ook het halen van een goed cijfer voor een toets waar je weinig voor geleerd hebt.
  • Als iemand vriendelijk terug lacht.
  • Als er een nieuwe aflevering of een nieuw seizoen van je favoriete serie beschikbaar is.
  • Hele dagen op het strand doorbrengen met vrienden.
  • Jarig zijn. Ik krijg het kinderlijke ‘Sinterklaas komt’ – gevoel.
  • Een blauwe lucht met een klein zuchtje wind en een stralend zonnetje.
  • Winacties winnen. Voor jezelf of iemand anders.
  • Nieuwe kleding kopen waar je een beetje aan twijfelt, maar het daarna iedere dag draagt.
  • Lekker dansen alsof niemand kijkt en je zorgen vergeten.
  • Het lezen van een goed boek, waar je jaren later nog van geniet.
  • Nieuwe dingen leren. Ja, ik vind school leuk. Nee, ik ben niet saai.
  • Als je iets heel lekkers gaat eten.

Pssst, neem ook even een kijkje op YouTube, Instagram en Blogger.

Vond jij sommige leukheden ook zo herkenbaar? Vergeet niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Zaterdag komt er een nieuwe outfitpost online met mijn nieuwe grote liefdes. Laat een tip of een lief berichtje achter. Geniet van de week lieverds, voordat je het weet is het vrijdag. Liefs Nikki x

Geef een reactie

