Wie de hak past, trekt hem aan

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie over mijn nieuwe liefde en toon ik mijn melkflessen.

Aloha mensen! Het weer lijkt wel in conflict met zichzelf, want het is nog niet helemaal duidelijk of het nu gaat regenen of dat de zon gaat schijnen. Zo besluiteloos als het weer is, was ik ook, want vandaag combineer ik een truitje met blote benen. Kijk snel mee!

Ken je de reclame van Zalando, waarin een vrouw gilt als de bezorger haar pakketje komt brengen? Dat was ongeveer mijn reactie toen ik mijn nieuwe schoenen zag. Ik was nooit zo’n schoenenfanaat. Tot dit jaar, want ook ik ben nu besmet met het schoenenvirus. Ik kwam voor mijn besmetting niet eens aan tien paar, terwijl een vrouw gemiddeld 23 paar schoenen heeft en nu heb ik alleen dit halfjaar al vier paar schoenen gekocht. Mijn laatste paar, het paar op de foto’s, kon ik gewoonweg niet laten staan. Ik sprak mezelf streng toe, want ik zou gaan sparen en mocht geen geld meer gaan uitgeven aan kleding of schoenen. Gelukkig ben ik bijna jarig en heb ik een heel lieve moeder die mij wel een pre-verjaardag cadeautje wilde geven. Zo gezegd, zo gedaan en de verliefdheid, tussen deze plaatjes en mij, was wederzijds. Ik had meteen het perfecte beeld in mijn hoofd over mijn rokje, sale-item van afgelopen winter en deze schoenen. Welke top ik er op moest doen was een beetje moeilijk. Tot vanochtend, toen de regen met bakken uit de lucht kwam en een dun strak truitje de redder in nood was, ideaal voor koel lenteweer. Wat vind jij van mijn koele lenteweer outfit?

1 (2)2 (2)43 (2)

Rok ~ Only, schoenen ~ Stadivarius, truitje ~ Pull&Bear.

Vond je dit leuk? Klik dan eens hier op: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Wie de hak past, trekt hem aan’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Je kunt je ook inschrijven met je mailadres. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken. Mijn moeder komt mij vergezellen. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

