Kleren maken de vrouw

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie over de vervroegde overgang en mijn nieuwe items.

Aloha lieve leukerds! Het is officieel zomer! * Doet een vreugde dansje*. Dat betekent niet alleen dat de vakantie voor de deur staat, maar ook dat ik over zo’n twee weken jarig ben. Nu heb ik van mijn lieve mamma al pre-verjaardagscadeautjes gehad en die wil ik jullie niet onthouden!

Mijn hart gaat sneller kloppen, mijn buik krijgt dat ‘oh zo’ bekende kriebeltje en ik kan mijn ogen er niet vanaf houden: Sale. De mannen leunen in rijen van tien tegen de etalages, terwijl de vrouwen gaan jagen, op de beste koopjes wel te verstaan. Zelfs de liefste zachtaardigste huismoeder gaat in haar koopjesmodus en hun mannen zijn gebombardeerd tot pakezel. Nu gaat mijn creatieve brein wel erg ver, maar dat de drukte tijdens de sale toeneemt valt niet te ontkennen. Ik besloot ook even te gaan kijken in het walhalla dat ‘Zara’ heet en daar vond ik vandaag dit simpele jurkje voor dertien euro, natuurlijk in het zwart. Het jurkje valt heerlijk wijd uit, zodat ik met dit benauwde weer niet verga van de hitte, want soms voelt het alsof ik me in een zeer vervroegde overgang bevind. Mijn grote liefdes heb ik, sinds ik ze binnen kreeg, niet meer uitgedaan en net als vorige week draag ik ze nu dus weer, omdat ze perfect staan bij dit jurkje. Mijn grote liefdes en het tasje dat ik hier om heb, heb ik gekregen van een andere grote liefde: Mijn moeder. Heerlijk als je moeder je smaak kent en de beste verjaardagscadeautjes voor je koopt.

FotorCreated4FotorCreated1FotorCreated2FotorCreated5

Jurk ~ Zara, schoenen ~ Stadivarius, tas ~ Mango, armband ~ Chrysalis.

Pssst, klik eens hier: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘kleren maken de vrouw’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Je kunt je ook inschrijven met je mailadres. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

