Zomer in je bol!

IMG_20160630_134912 (1)

Jarig zijn, de zon en vakantie. Vandaag geef ik jullie een lijstje met mijn zomer favorieten. 

Aloha lieverds! Een hele poos geleden gaf ik jullie een lijstje met dingen die ik zo geweldig vind aan de lente. Nu is het tijd voor een nieuw lijstje, namelijk dat van de zomer. Ondanks lijkt het buiten geen zomer, als je dit leest voel je vanzelf de kriebels. Lees snel verder voor mijn zomertoppers en misschien ontdek jij wel nieuwe!

  • Het wordt warmer. Ten minste dat is feitelijk de bedoeling, in de praktijk is het nog even afwachten.
  • Je kunt er weer heerlijk op uit om buitenactiviteiten te ondernemen.
  • Iedereen wordt weer fitter en gezonder.
  • Zodra het 21 juni is, weet ik dat mijn verjaardag weer voor de deur staat. Het jaartje ouder worden is dan wel weer een minpuntje.
  • De ‘grote’ vakantie staat voor de deur. Voor sommige staat die deur zelfs al wagenwijd open.
  • De grote sale die aan het begin van de zomer in de winkels begint. Het walhalla is geopend.
  • Fruit smaakt opeens veel lekkerder. Denk maar eens aan een watermeloen bij 25 graden.
  • Je kunt een lekkere luchtige outfit aan, zodat je ook een lekker kleurtje kunt krijgen.
  • Mensen worden, als het goed is, een stuk vrolijker, want zomer betekent ontspanning.
  • Je gaat, hopelijk, heerlijk even op vakantie.
  • Je kunt ongegeneerd ijsjes blijven eten. Tja, het is ook zó heet.

Joehoe, neem ook even een kijkje op YouTube, Instagram en Blogger.

Herken jij sommige zomertoppers ook uit je eigen lijstje? Vergeet dan niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Zaterdag komt er een nieuwe outfitpost online. Laat een tip of een lief berichtje achter. Geniet, want morgen is het alweer vrijdag. Liefs Nikki x

Een gedachte over “Zomer in je bol!

Geef een reactie

