Stoer man!

FotorCreated

Hakkenloos door het leven, reloaded en het zijn van een ‘niet altijd vrouwelijk vrouwtje’.

Aloha mensen! Het is weer weekend en wat geniet ik daarvan. Gisteravond lag ik ziek in bed, omdat ik deze week drie keer was natgeregend. Als dit zomer is, dan heb ik toch liever lente, want het lijkt wel het tropisch regenwoud. Toch vond ik een momentje om in mijn outfit van vandaag foto’s te schieten. Kijk snel mee, want voordat je het weet is de zon weer weg!

Voor de derde keer deze week stond ik als een natgeregende poedel in de gang van mijn huis gistermiddag. De eerste dag van juli voelde als de eerste dag van oktober en zachtjes vervloekten ik de weergoden toen ik in mijn warme bedje kroop, want ik had een flinke verkoudheid te pakken. Gelukkig nam de koorts tijdens het slapen af en voelde ik me een stuk beter. Vandaar dat ik het wel zo toepasselijk vond om mijn grijze t-shirt met de tekst ‘Reload’ aan te trekken. Die regen en wind krijgt mij er niet onder. Om te laten zien dat ik een ‘sterk vrouwtje’ ben, koos ik ervoor om te gaan voor een wat stoerdere hakkenloze outfit vandaag. (Lees: om te laten zien dat ik een ‘ziekig vrouwtje’ ben, koos ik voor mijn comfortabele, maar oh zo leuke, All Stars). De tekst ‘Reload’ moest natuurlijk wel zichtbaar blijven, dus ik besloot mijn tuinbroek eens op een andere manier te dragen, met een band los. Ik ben voor. Gooi er nog een horloge tegenaan en je hebt de perfecte comfortabele casual outfit. Wat vind jij van shirts met tekst erop?

FotorCreated2

FotorCreated1

FotorCreated3FotorCreated4

Tuinbroek ~ Boohoo, schoenen ~ Converse, horloge ~ Loavies, shirt ~ Object.

Pssst, klik eens hier: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Stoer man!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Je kunt je ook inschrijven met je mailadres. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken, want de laatste ‘one item, four seasons’ komt online. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

 

2 gedachtes over “Stoer man!

Geef een reactie

