Rokjesdag!

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over kipfiletjes, over- overgroot oma’s en protest

Aloha people en welkom bij een nieuwe zaterdagoutfit! De thermometer op de foto geeft al aan dat het lekkere weer eraan zit te komen en dat is maar goed ook, want morgen vier ik dat ik al eenentwintig jaar deel uitmaak van deze aardkloot!

Je over- overgroot oma heeft waarschijnlijk niets anders gedragen, dan een lange rok tot over haar enkels. Het was niet de bedoeling dat een vrouw ook maar iets liet zien en enkels waren al gewaagd. (Waarschijnlijk is dat ook de reden dat haar kleindochters dochter nu bijna naakt naar school gaat, uit protest). De lange rok is nu alweer een tijdje terug in het straatbeeld en aangepast aan de tijd van nu, compleet met eigentijdse naam: de maxi rok. Ik draag hier een strak, zwart exemplaar met twee splitten aan de zijkanten. Ik combineer mijn maxi rok met één van mijn vele zwarte topjes én mijn favoriet van dit moment, al moet ik soms wel even oppassen dat mijn kipfiletjes, alias vetrolletjes, er niet uitfloepen aan de zijkant. Daarnaast is de maxi rok natuurlijk dé uitkomst als je je niet prettig voelt in blote benen, maar je toch graag een rok aan wil, omdat de mussen van het dak vallen. Nu ben ik met mijn 1.73 meter niet bepaald de kleinste vrouw in Nederland, toch vind ik dat hakken deze rok het best tot zijn recht laat komen. Het zorgt ervoor dat je benen kilometers langer lijken en je voelt je tien keer vrouwelijker. Wat vind jij van een lange rok?

FotorCreated2FotorCreated1FotorCreated4FotorCreated3

Rok ~ Vila, top ~ Loavies, schoenen ~ Stradivarius, crossbody tas ~ Mango

Ben je benieuwd naar meer van mij klik dan eens hier op: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was weer een nieuw outfitartikeltje. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken en mij te feliciteren op Instagram, dat vind ik namelijk heel lief en leuk. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “Rokjesdag!

Geef een reactie

