Er met kleerscheuren vanaf komen

FotorCreated4

Vandaag vertel ik jullie alles over mijn liefde voor marble printjes, granieten muurtjes en sale.

Aloha mensen en leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Ik heb een van de mooiste fotoplekjes gevonden in mijn woonplaats, namelijk deze muur van graniet. Ik ben een echte minimalist en dol op mooie fotoplekjes, dus jullie zullen mij hier nog vaak zien staan.

Beeld je even het volgende in: Je hebt haast en moet nog even snel deo en parfum opspuiten, je gaat door je knieën om bij de onderste lade te kunnen en scheurt van voor naar achter helemaal uit je broek. Een totaalruptuur, maar dan van je broek, je lievelingsbroek wel te verstaan. In recordtijd heb ik me omgekleed en ben ik na mijn werk meteen naar de Zara gegaan om, hopelijk, eenzelfde soort broek te scoren. Ik kon mijn geluk niet op toen ik nog één exemplaar van deze broek vond, in mijn maat en in de sale. Blijkbaar had het universum toch een beetje medelijden met mij. Op deze enkelbroek trok ik mijn nieuwe topje van de Costes aan, die ik ook in de sale heb gescoord. Ik ben dol op marble printjes en had dit item al een tijdje op het oog, maar met mijn verjaardag in aantocht, besloot ik toch maar even te wachten. Geduld wordt beloond, want zoals ik stiekem wel had gedacht en had gehoopt kreeg ik een paar cadeaukaarten, waarmee ik onder andere mijn marble topje kon gaan adopteren. Wat vind jij van marble printjes en deze granieten muur?

3251

Broek ~ Zara, top ~ Costes, schoenen ~ Stradivarius, crossbody tas ~ Mango

Pssst, klik hier eens: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was weer een nieuw outfitartikeltje op zaterdag. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de mijn nieuwe video te kijken. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

