De sterren van de hemel dansen

FotorCreated1

Vandaag vertel ik jullie alles over sterretjes zien, verliefd zijn en bijpassende dingen.

Aloha mensen en leuk dat je een nieuw artikeltje komt lezen! Het is afgelopen week voor het eerst tropisch warm geweest en dat is natuurlijk speciaal voor alle scholen die vakantie hebben in Nederland. Heet of niet, ik draag zwart. Vandaag laat ik jullie kennis maken met mijn lievelingste lievelingsoutfit die ik jullie ooit op de blog heb laten zien.

Ik ben verliefd, verliefd op deze look, verliefd op mijn All Stars, verliefd op mijn rokje, verliefd op mijn blouseje en verliefd op mijn oorbellen. Dit is met stipt op nummer één de leukste outfit die ik ooit heb gedragen. Het blouseje heb ik bij de Mango gescoord met een cadeaubon en daar moesten natuurlijk bijpassende sterrenoorbellen bij gekocht worden, want anders is het voor mij gewoon net niet compleet. De sterretjes in mijn oren waren bijna even duur als de sterretjes op de blouse. Niet omdat de oorbelletjes nu zo duur waren, maar omdat de Mango, één van mijn lievelingswinkeltjes, gewoon zulke fijne prijsjes heeft in de sale. Ik was meteen verliefd op de blouse toen ik hem in mijn handen had en deze outfit speelde meteen in mijn gedachten voor vandaag. Bij een sterretjesblouse en sterrenoorbellen horen natuurlijk All Stars (Ja, echt omdat er ‘Star’ in de naam zit en uiteindelijk ook omdat ze er zo leuk onderstaan) die ik ook voor ruim de helft van de prijs heb gescoord (Ja, ja, ze zijn echt hoor) en zo is, samen met mijn leren skaterrokje, die ik ook maar moeilijk kan wegleggen in de kast, deze outfit compleet. Wat vind jij van mijn lievelingsoutfit?

FotorCreated4FotorCreated3

1 (2)FotorCreated5

Blouse ~ Mango, rok ~ Only, schoenen ~ Converse, oorbellen ~ De Boer.

Hé jij daar, kijk hier eens, klik: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was dan mijn meest favoriete outfit. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de mijn nieuwe video te kijken, want ik vertel jullie de voor- en nadelen van zwart dragen met mooi weer. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “De sterren van de hemel dansen

Geef een reactie

