Zo koppig als een ezel

FotorCreatedeig

Vandaag vertel ik jullie alles over de ezel, de kikker en de foetushouding.

Aloha leuke lezers! Ik had vorige week totaal geen inspiratie voor een weekartikeltje, dus heb ik me even gedistingeerd van ‘het moeten’ en me geconcentreerd op het outfitartikeltje. Ook deze week was mijn inspiratie even met vakantie, maar deze morgen kwam ik in een situatie die mij inspiratie gaf, namelijk een artikeltje met een aantal van mijn slechte eigenschapjes.

Nu heeft iedereen natuurlijk leuke en minder leuke eigenschappen, dus het is helemaal niet erg om in te zien dat jij ze ook hebt en nog mooier als je weet welke dat zijn. Van zelfspot is nog nooit iemand doodgegaan. Het eerste nare eigenschapje dat bij mij naar boven komt borrelen is meteen iets wat wel vaker zorgt voor geborrel. Namelijk mijn driftkikker. Ik kan binnen 10 seconde van 0 naar 100 gaan om het minste of geringste. Ik heb nu een afspraak met mezelf dat ik de zandloper op mijn bureau eerst moet laten lopen, voordat ik ergens op mag reageren. Daarnaast heb ik ook het kleurtje van de driftkikker overgenomen. Ik kan letterlijk groen zien van jaloezie en samen met mijn opvliegendheid is dit soms een ietwat enge combinatie, maar gelukkig is er nog geen uitvinding uitgevonden waardoor je iemand met een blik kunt doden. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik het hele dierenrijk huisvest in mijn buik, want ‘zo koppig als een ezel’ zijn, is ook aan mij besteed. Ik ben een typisch voorbeeld van iemand die alles eerst zelf moet ontdekken en als dat mis gaat, dan luister ik pas naar een ander. De zin: ‘Het gaat om het principe’ zou ik bij wijze van spreken op mijn borst kunnen tatoeëren, want mijn principiële karakter zorgt er zo nu en dan wel eens voor dat mijn mening onbeweeglijk is en dat er geen discussie mogelijk is. De allesomvattende eigenschap die het duiveltje in mij compleet maakt is dat ik me overal druk om maak. Ik ben absoluut niet stressbestendig en zit al snel met hartkloppingen, klamme handjes en in foetus houding heen en weer te wiegen.

Vind je me nog steeds leuk samen met mijn slechte eigenschapjes, neem dan ook eens een kijkje op YouTube, Instagram en Blogger.

Herken jij je eigen slechte eigenschappen? Vergeet niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Laat een tip of een lief berichtje achter en geniet van je dag, ook met de regen. Liefs Nikki x

Geef een reactie

