Advocaat van de duivel

FotorCreated4

Vandaag vertel ik jullie alles over advocate zijn, de col en ‘the key to succes’.

Aloha mensen en welkom bij een nieuwe zaterdagoutfit! Het is na de geweldige casual, maar toch vrouwelijke outfit, waar ik jullie vorige week zaterdag kennis mee heb laten maken, erg moeilijk om dat succes deze week te evenaren. Daarom heb ik gekozen voor een heel ander soort outfit deze week, eentje die zo chique is, dat die bijna zegt: ‘ik werk als advocate op een belangrijk kantoor’.

Ik draag graag kleding met een leatherlook: Van rokjes tot broeken en van jasjes tot topjes. Ik vind het chique, vrouwelijk, stoer en mooi en het zit lang niet zo ongemakkelijk als het lijkt, in tegendeel zelfs. Nu is de combinatie bij een leren item ‘the key to succes’, want voor je het weet geef je de verkeerde indruk. Bij een leren item zoals dit rokje is het belangrijk dat je de rest van je outfit rustig houdt. Daarnaast kun je een diep decolleté beter vermijden en dat is nu net wat ik bij deze outfit heb gedaan. Sinds afgelopen lente heb ik ontdekt dat ik dol ben op mouwloze topjes met een col, want geen enkel item straalt tegenwoordig meer klasse uit dan een col. Dit is dus perfect in combinatie met een leren rok, aangezien beide items elkaar iets van elkaar geven. De col zorgt ervoor dat de rok niet ordinair wordt en de rok zorgt ervoor dat de col niet saai wordt. Gooi er een paar lakschoentjes tegenaan en je kunt beginnen als advocaat. Wat vind jij van deze combinatie?

FotorCreated3FotorCreatedFotorCreated2FotorCreated1

Top ~ Costes, rok ~ Vila, schoenen ~ V&D.

Ben je nieuwsgierig geworden naar meer? Kijk dan eens hier: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was outfit nummer ‘zoveel’ op mijn blog. Heb jij al een favoriet? Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de mijn nieuwe video te kijken. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

