Het leven is een droom

FotorCreatedbest

Vandaag vertel ik jullie alles over ‘Totally spies’, een oud olijfje en dromen.

Aloha mensen en welkom bij een nieuw artikeltje! Iedereen heeft dromen. Als klein meisje droomde ik altijd over het leven als een van de meisjes van ‘Totally Spies’ en dat ik altijd bij mijn ouders kon blijven wonen, maar grote meisjes hebben natuurlijk ook zo hun dromen. Vandaag vertel ik jullie over mijn dromen. Lees snel verder!

Een van mijn grootste dromen heeft alles te maken met deze blog en mijn YouTube kanaal. Elke week doe ik mijn best om de mooiste foto’s te laten schieten, de fijnste stukjes te schrijven en de leukste video’s op te nemen, zodat ik hopelijk ooit een grote blogger c.q. YouTuber kan worden. Gelukkig beloont hard werken nog steeds en groei ik stukje bij beetje steeds een stukje meer. Niet alleen op het gebied van mijn hobby heb ik dromen, maar ook op het gebied van school en werk. Vroeger wilde ik maar wat graag een Totally Spy zijn en ondanks dat ik dat stiekem nog steeds wil, hoop ik nu mijn studie Nederlandse taal en cultuur af te maken en daarna aan het werk te gaan bij een (online) tijdschrift. Wat een ‘verrassing’, als je je bedenkt dat schrijven mijn passie is! Nu heeft iemand die een passie met schrijven heeft, vaak ook een passie voor taal en laat dat nu net iets zijn wat ik ook heb. Mijn volgende droom is namelijk het leren van de Italiaanse taal, wat dan weer te maken heeft met mijn droom om in Italië te wonen en daar mijn schrijverscarrière voort te zetten, zodat ik lekker met mijn fiat 500 langs de wijngaarden kan cruisen. Mijn laatste droom is speciaal voor als ik een oud verschrompeld olijfje ben, dan wil ik namelijk op een klein boerderijtje met geitjes en schaapjes, ik heb een voorliefde voor boerderijdiertjes, mijn laatste dromen waarmaken.

Pssst vind jij mijn manier van schrijven leuk? Volg mij dan op YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was een van de leuke stukjes uit mijn ‘dagboek’. Heb jij veel dromen? Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet te kijken op mijn blog voor een nieuw outfitartikeltje! Geniet van het weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

