In de split

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over knappe jongens, splitten en buikjes.  

Aloha mensen en leuk dat jullie weer op mijn blog te vinden zijn voor een nieuwe outfitpost. Vandaag stond ik weer voor mijn favoriete muur in mijn woonplaats, toen er twee jongens naar buiten kwamen die dachten dat ik een fotoshoot had voor hun winkel. Toch een carrière switch maken dan maar? Kijk snel verder voor een vol verslag van de ‘fotoshoot!

Geen zorgen, ik ben geen narcist en het schaamrood staat tijdens het schrijven nog steeds op mijn kaken, zeker om dat één van de twee verre van lelijk was. Helaas heb ik hem niet op de foto gezet, dus jullie zullen het verder met mij moeten doen. Ik ben fan van het showen van een beetje huid hier en daar, zolang het niet te bloot wordt. Het mooist vind ik een open rug of splitten aan de zijkant, zoals bij deze top. Aangezien ik niet de trotse eigenaresse ben van een plat buikje, combineer ik dit splittenshirtje, leuk woord, altijd met een ‘high waisted skinny jeans’. De meisjes, en jongens, die mijn blog al langer lezen, weten dat ik een meisje ben van de simpele en minimalistische outfits. Toch vind ik het belangrijk om één paar kleine ‘eye-catchers’ in mijn outfit op te nemen, zoals de splitten in mijn shirtje, de coating laag over mijn zwarte broek en natuurlijk de liefdes van mijn leven: mijn schoenen. Dit zorgt ervoor dat je simpele outfit net dat beetje extra krijgt. Wat vind jij van deze simpele outfit? FotorCreated4FotorCreated1FotorCreated3FotorCreated5

Broek ~ Vila, shirt ~ Vila, schoenen ~ Stadivarius, ketting ~ Costes.

Psst, ik zit ook op de volgende kanalen: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘in de split’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken, want ik heb gevlogd. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki

 

Geef een reactie

