Zo trouw als een hond

FotorCreatedgoed

Vandaag vertel ik jullie alles over de hond, moeder gans en de mier.

Aloha leuke lezers! Ik heb twee weken terug geschreven dat ik zo koppig ben als een ezel en soms zo groen zie als een kikker van jaloezie. Aangezien ik niet alleen maar slecht ben, heb ik vandaag een artikeltje met een aantal van mijn goede eigenschapjes.

Het is een hele opluchting dat ik niet alleen slechte, maar ook goede eigenschappen heb, maar stiekem was het een stuk makkelijker om mijn slechte eigenschappen op te noemen. De eerste goede eigenschap die meteen bij mij opkwam was zorgzaamheid. Mijn vrienden noemen mij niet zomaar ‘moeder gans’ en ondanks dat men soms helemaal gek wordt van mijn moederlijke drift, weet ik dat het een groot deel van de tijd erg gewaardeerd wordt. Een andere goede eigenschap heeft alles te maken met mijn blog, YouTube kanaal, werk en opleiding, ofwel met alles waar mijn leven voor 80% omdraait, maar ook met de manier waarop ik denk en dingen oplos. Mijn laatste goede eigenschap is namelijk mijn creativiteit. In mijn ‘slechte eigenschappen’ – lijstje kwamen al een aantal dieren voorbij en dit is bij mijn ‘goede eigenschappen’ – lijstje niet anders. Ik ben de trouwste hond die je ooit tegen zult komen. Als ik van iemand houd, dan steun ik diegene onvoorwaardelijk. Al moet je deze hond niet trappen, want dan is ze er wel vandoor. Ik kan vanaf vandaag wel officieel zeggen dat ik een dierentuin aan eigenschappen heb, want ik ben ook nog eens ‘zo ijverig als een mier’. Mijn huiswerk was altijd af en ik leerde altijd uren achter elkaar. Nu ik mijn diploma heb, ben ik zo ijverig bezig met mijn werk, mijn blog en mijn nieuwe opleiding. Dat ik altijd mijn huiswerk maakte en aan een nieuwe opleiding ga beginnen heeft niet alleen te maken met mijn ijverig, maar ook met het feit dat ik leergierig ben. Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te leren en ik vind zelf mijn theorieboek voor de auto interessant.

Vind je mijn goede eigenschappen leuk, volg mij dan op YouTube, Instagram en Blogger.

Vond jij mijn slechte en goede eigenschappenlijstje leuk? Vergeet niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Laat een tip of een lief berichtje achter en welterusten. Liefs Nikki x

Geef een reactie

