Alle outfits verzamelen

FotorCreatedperf

Vandaag vertel ik jullie alles over de kers op de taart, mijn fashionhart en favorietjes.

Aloha lievelingsmensen en leuk dat jullie weer komen kijken naar een nieuwe outfit. Vandaag gaan we het alleen even iets anders doen. Ik heb jullie de afgelopen maanden kennis laten maken met mijn stijl en heb jullie de ene na de andere outfit laten zien. Ik vond dat het tijd werd voor een ‘recapje’ van mijn leukste outfits. Kijk snel verder voor mijn persoonlijke favorietjes!

Met mijn eerste favorietje danste ik de sterren van de hemel. Ik was al een tijdje dol op deze blouse met sterren van de Mango en uiteindelijk heb ik haar gekocht. Deze outfit is mijn favoriet onder de favorieten, de crème de la crème en de kers op de taart, want niet alleen deze blouse heeft een mooie plaats in mijn fashionhart, maar mijn leren rokje, dat ik ook voor de helft van de prijs kocht, hangt naast haar, stipt op nummer één. Een ander topoutfitje in dit lijstje is die met mijn mooie zwarte jurkje en lievelingsschoenen. Nu ben ik helemaal niet zo zelfverzekerd, maar ik vind mezelf toch best leuk in deze outfit en andere hoop ik ook. Met nummertje drie heb ik jullie nog niet zo lang geleden kennis laten maken: Namelijk mijn split shirtje. Ik heb nog nooit zoveel complimentjes over een outfit gekregen als over deze en ik kan stiekem wel begrijpen waarom, want het laat de juiste hoeveelheid bloot zien en het accentueert je goede punten. Het laatste favorietje is de geweldige pyjamaoutfit. Het is anders dan wat ik normaal draag en juist dat vind ik zo leuk, want soms wil ik ook wel eens wat anders dragen dan zwart. Het beste aan deze outfit is dat ik enkel mijn broek en schoenen uit hoef te trekken om zo weer in bed te kunnen springen.

FotorCreated2FotorCreatedFotorCreated1FotorCreated

Kijk ook even hier voor meer leuke dingen: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Alle outfits verzamelen’. Ben jij het eens met mijn favoriete lijstje?  Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de YouTube video te kijken, want mijn moeder doet weer mee. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “Alle outfits verzamelen

Geef een reactie

