Ik ben een vrouw!

FotorCreatedp

Vandaag vertel ik jullie alles over plassen, de rode duivel en de ongelijke standaard. 

Aloha lieve mensen! Gister ben ik met mijn lievelingsmens naar het strand geweest en toen we in de rij stonden voor de wc, zat ik niet alleen met een volle blaas, maar ook met het idee van een nieuw artikeltje. Namelijk de nadelen van het zijn van een vrouw. Lees snel verder.

  • Het staan in een lange rij voor de wc. Waar mannen zo door kunnen lopen, staan vrouwen meestal in rijen van tien opgesteld bij het toilet. Ik verdenk het andere soort er sterk van dat ze in de zee plassen.
  • Het zijn van het zwakkere geslacht. Althans, dat is wat mannen denken. Nou probeer jij maar eens een kind door een gat zo groot als je neusgat te duwen.
  • Het krijgen van een lager salaris. Het is nog steeds zo dat mannen meer verdienen voor hetzelfde werk, dan vrouwen. Terwijl wij het sowieso beter doen, toch dames?
  • Het moeilijk kunnen wildplassen. Het is mogelijk, maar het vergt wat moeite.
  • Het cliché dat vrouwen slechter rijden dan mannen. Wij moeten gewoon veel meer dingen tegelijk doen, zoals onze make-up bijwerken.
  • Het hebben van een maandelijks probleem. Ik ben me ervan bewust dat mannen soms in de meest ongemakkelijke situaties komen door hun geslacht, maar dat is niks vergeleken met het zijn van een onuitstaanbaar kreng eens per maand.
  • Het eerder lijken van een volwassenen. Jongens zien er vaak nog uit als met ‘Playmobil’ spelend jongetje, terwijl meisjes vanaf hun vijftiende al door kunnen gaan voor twintig.
  • Het bestaan van een ongelijke standaard. We weten allemaal dat jongens die veel meisjes hebben gezoend helemaal ‘de man’ zijn en dat meisjes vaak met de rug worden aangekeken. Wat natuurlijk vrij onzinnig is.
  • Het overgangsverschijnsel. We worden eerste jaren geteisterd door de maandelijkse rode duivel en als dat voorbij is, komt de overgang. Nu ben ik daar gelukkig nog lang niet aan toe, maar mijn moeder zit dikwijls met een vuurrood gezicht op de bank.

Pssst, kijk ook eens hier YouTube, Instagram en Blogger.

Vond jij sommige nadelen ook zo herkenbaar? Geen zorgen, de voordelen van een vrouw zijn verschijnt binnenkort. Vergeet niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Geniet van deze zonnige dag. Liefs Nikki

Geef een reactie

