Goed uit de verf komen

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over het gebruik van handschoenen, bouwvakkers en weer leer.

Aloha leuke mensen, leuk dat jullie er weer zijn voor een nieuwe outfit! Ik was gister in een creatieve bui en besloot aan de slag te gaan met een oud wit shirt van mijn vader.. Hij zou het weggooien, maar ik kreeg er geweldige ideeën van, dus ik ging naar de winkel voor transferpapier en textielverf en ging thuis meteen aan de slag. Benieuwd hoe het is geworden? Kijk snel verder!

Als je mijn slechte eigenschappen lijstje hebt gelezen, dan weet je dat ik behoorlijk koppig ben. Soms pakt dat goed uit, maar niet altijd. Ik heb gister bijvoorbeeld geleerd dat er niet zomaar op een verpakking staat dat je handschoenen moet dragen. Als straf heb ik nu waarschijnlijk een week zwartgeverfde handen, gelukkig is het mijn favoriete ‘kleur’. Ondanks dat mijn handen nu zwart zijn, ben ik meer dan blij met het resultaat van het shirt. Aangezien mijn vader een paar maatjes meer heeft dan ik en het shirtje dus oversized is, wilde ik het combineren met een strak item, dat idee bracht mij voor de zoveelste keer bij een leren item in mijn kast, weer leer,  namelijk mijn geweldige zwart leren short. Gelukkig schijnt de zon in ons kikkerlandje af en toe ook nog, dus ik kon zonder problemen dit broekje aan naar buiten zonder meteen ziek te worden. Het short is best ‘short’, dus ik vond een paar sneakers de beste combinatie bij deze outfit. Kettinkje erbij en gaan. Ik vind deze outfit zeer geslaagd, net als de jonge bouwvakker die tijdens het foto’s maken veelvuldig aan het fluiten was. Wat vind jij van mijn ‘zelfgemaakte’ shirtje?

FotorCreated4FotorCreated3FotorCreated1FotorCreated2

Shirt ~ Hema, short ~ Vero Moda, schoenen ~ Converse, ketting ~ Costes, verf ~ Dylon, transferpapier ~ Action.

Hé jij daar, kijk hier eens: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Goed uit de verf komen’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet de mijn nieuwe video te kijken, want daarin laat ik jullie zien hoe ik dit shirtje heb gemaakt. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

