De sjaal omdoen

3

Vandaag vertel ik jullie alles over Grease, ‘retro-rockchick’ en een Zundapp.

Aloha lieve mensen, we kunnen wel zeggen dat de afgelopen dagen de warmste waren van dit jaar. Zelfs zo warm dat de wind warme lucht blies en je ’s nachts nog in een kort broekje kon lopen. Hopelijk hebben jullie net zo van het weer genoten als ik, maar vandaag is het gelukkig iets minder warm, zodat ik foto’s kon schieten voor de blog. Kijk snel mee!

Een sjaaltje of bandana is de laatste tijd weer helemaal on-trend. Nu ben ik totaal niet trendgevoelig, maar dit vind ik met recht een toppertje! Ondanks dat ik in 1978 nog verre van geboren was, had ik in principe prima in de cast van Grease gepast als figurant, want  het sjaaltje komt continu terug. Ik zie mezelf al stralen achterop de Zundapp bij mijn vriendje. Nu heb ik geen vriendje en daarbij is het aantal jongens met een Zundapp de laatste jaren nogal nihil, maar de outfit is er alvast. Het leuke van een sjaaltje als dit, is dat het niet alleen leuk staat om je nek, maar ook in je haar of aan je tas. Om het ‘retro-rockchick’ – idee nog meer kracht bij te zetten, trok ik een wit oversized shirt aan met daarover een denim jacket en als die ‘match’ niet werkt, dan weet ik niet wat wel. Als jullie hier vaker komen, dan weten jullie dat ik meer dan stapelverliefd ben op deze schoenen en niet alleen omdat ze er voor zorgen dat ik mezelf in deze outfit een volwaardige retro-rockchick kan noemen. Wat vinden jullie van de comeback van het sjaaltje?

1245

Sjaaltje ~ Zara, shirt ~ Zara, broek ~ The Sting, schoenen ~ Stradivarius.

Pssst, ik zou het leuk vinden als jullie hier keken: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Goed uit de verf komen’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en kijk ook even naar het artikeltje van gisteren. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

