Een blok aan je been

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over verliefd zijn, blokjes en over een zondagse joggingbroek  

Aloha lievelingsmensen, de scholen in het Noorden zijn weer begonnen en dat betekent dat ik weer flink aan de bak moet. Gelukkig houd ik van bezig zijn, dus ik vind het helemaal niet erg. Zeker als ik bezig ben met fotootjes schieten voor de blog. Kijken jullie mee?

Verliefd, straalverliefd werden wij op elkaar, toen wij elkaar voor het eerst zagen. Ik liep met een vriendinnetje door de stad en jij hing niets vermoedend aan een haakje, tot je mij ook in de gaten kreeg. Vanaf dat moment wist ik dat wij onafscheidelijk waren. Ik liet je nog even moeite voor me doen, lees: ik had geld nodig voor de universiteit, maar uiteindelijk kon ik je niet vergeten en toen ik je in de paskamer aantrok, moet je wel mee naar huis. Ik heb het natuurlijk over dit pareltje van een broek. Het uiterlijk van een classy kantoorbroek met het zitcomfort van een zondagse joggingbroek, maakt deze broek tot mijn nieuwe grote liefde voor aankomend najaar. Gelukkig schijnt de zon ook nog een beetje, ondanks dat de ‘r’ in de maand zit, en kan ik nog gewoon mijn korte topje en schoenenliefdes dragen op deze blokjesbroek. Daarnaast zou ik Nikki niet zijn, als ik alles niet combineerde tot in de puntjes. Dus met het vierkantje aan mijn kettinkje maakte ik deze outfit compleet. Wat vind jij van mijn blokjesbroek?

FotorCreated1FotorCreated2FotorCreated3FotorCreated4

Top ~ Loavies, schoenen ~ Stradivarius, broek ~ Pieces, ketting – Costes.

Pssst, neem hier ook een kijkje: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Een blok aan je been’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en kijk morgen vooral de maandvlog op Youtube. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

