Ik ben ik

FotorCreatedsq

Vandaag vertel ik jullie alles over Uggs, Björn Borg onderbroeken en het kader.

Aloha lieve lezers! Ik heb een tijdje terug een foto geplaatst op Instagram die niet alleen mijn volgers, maar ook mij aan het denken heeft gezet. Mensen zeggen altijd dat je buiten het kader moet denken, maar als iedereen dat doet, is buiten het kader dan niet het nieuwe kader? Dit zette mij zo aan het denken, dat ik er een blogje aan wilde wijden. Lees snel verder!

Ik heb het altijd wel belangrijk gevonden om mijn eigen pad te volgen. Vroeger speelde ik met speelgoed wat voor mijn leeftijd misschien niet meer geschikt was en nu draag ik kleding die ikzelf mooi vind en drink ik geen alcohol, omdat ik daar simpelweg geen behoefte aan heb. Toch heb ik vanaf mijn pubertijd ook gekeken wat andere deden en nu heb ik in veel situaties bevestiging nodig. In de eerste klas had de meerderheid van de mensen Uggs en Björn Borg onderbroeken. Ik kocht mijn kleding bij de Esprit en had absoluut geen Uggs, dus ik hoorde er automatisch niet bij. Aangezien ik net dertien was, liet ik mij onbewust toch imponeren, dus ik ging opzoek naar Uggs. Mijn voeten stonden in brand door de dikke voering, dus ik kocht uiteindelijk de minder warme ‘Replay’ lookalikes. Uiteraard was dit niet goed. Op dat moment wist ik het: Het had niks uitgemaakt of ik echte Uggs had gekocht of mijn ouders in een vrijstaand huis hadden gewoond of dat mijn haar blond was in plaats van bruin, ik zou er nooit bij horen. Op dat moment vond ik het vreselijk dat ik niet in het kader paste, maar nu, acht jaar later, ben ik meer dan blij dat ik toen niet in het kader paste, want Uggs zijn een no-go geworden en een Björn Borg onderbroek is niet sexy en dat weten mijn oud klasgenoten ondertussen ook.

Dit was weer een stukje uit mijn dagboek. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken of je via de mail in te schrijven, want dan krijg je automatisch een kleine melding van mijn nieuwe artikeltjes. Laat een tip of een lief berichtje achter. Geniet lieverds, want het is heerlijk weer vandaag. Liefs Nikki x

 

 

Geef een reactie

