Mooi groen is niet lelijk

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over gouden details, stoer met netjes en lakschoentjes.

Aloha leuke lezers, deze week was het nog erg mooi weer, ondanks dat de metrologische herfst al begonnen is. De outfit die ik in gedachten had, was dus een tikkeltje te warm, lees: dikke trui. Gelukkig vond ik een oude vriend in de kast die ik een paar weken geleden heb herontdekt. Kijken jullie mee?

Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een grote afkeer tegen goud(kleurig). Dit legergroene jasje hing bij mij in de kast stof te vangen, omdat er op de kraag twee gouden details zaten. Een paar weken geleden kreeg ik een ingeving en met een schaartje heb ik de details er af weten te peuteren zonder beschadiging aan mijn jasje. Helemaal blij was ik, want nu kon ik het weinige kleur dat ik heb in mijn kast, weer aandoen. Natuurlijk combineer ik dit legergroene jasje met zwart en natuurlijk is er ook weer een leren item bij betrokken. Dit broekje hebben jullie laatst nog kunnen bewonderen, maar nu de zon nog even schijnt, moet ik er natuurlijk optimaal gebruik van maken, dus trok ik hem ook aan bij deze outfit. Ik vind het altijd het leukst om verschillende stijlen met elkaar te combineren, zodat je het eigenlijk overal kan dragen. Stoer met schattig, netjes met casual of stoer met netjes. Daarom heb ik gekozen om onder deze outfit mijn lakschoentjes van de V&D te dragen. Zo heb je nooit een eenzijdige outfit, want het is een beetje van alles. Aangezien het goud is verdwenen kan ik mijn zilveren sieraden bij deze outfit voegen en weer compleet naar buiten.

fotorcreated4fotorcreated1fotorcreated3fotorcreated2

Jas ~ Vila, top ~ zara, schoenen ~ V&D , broek ~ Vero Moda, kettingen – Costes, horloge ~ Loavies.

Kijk hier voor meer Victory: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Mooi groen is niet lelijk’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en kijk morgen vooral de video waarin ik de nieuwe Gel Couture nagellak van Essie review. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

