Blaadjes in je haar!

fotorcreatedherfst

Vandaag vertel ik jullie alles over kerstmuziekjes, mijn buik inhouden en pepernootjes

Aloha leuke lezers! De afgelopen week was het bloedheet en dat voor midden september. Ondanks dat we bijna een hitte golf hebben aangetikt, is het volgende week toch echt herfst. Het lijkt wel gisteren dat ik jullie een lijstje gaf met dingentjes die ik zo fijn vind aan de zomer. Ondanks dat de hitte nog in het huis hangt kan ik me wel flink verheugen op herfst, waarom? Lees snel mijn herfsterietjes.

  • Ik mag eindelijk weer kerstmuziekjes luisteren. Wij hebben thuis een afspraak en zodra het september is mag ik kerstmuziek draaien tot februari.
  • Het bos krijgt weer de mooiste kleuren, mijn haar zit vol met blaadjes en beestjes uit de bomen en mijn moeder gaat als een echte professional kastanjes verzamelen.
  • De dikke truien mogen weer uit de mottenballen worden getrokken, dus ik hoef mijn zogenaamde bikini lichaam, lees: buik inhouden en stijf rechtop lopen, niet meer te onderhouden.
  • De najaarscollectie kan eindelijk weer gedragen worden. Ik zie weer overal zwarte en donkere kleuren in de etalages en mijn hart raakt gevuld met liefde voor ieder item, mijn portemonnee vindt dit jammer genoeg minder leuk.
  • Het blijft in de ochtend langer donker, zodat ik me nog even ongestoord kan omdraaien.
  • De grote temperatuurschommelingen houden op, want in Nederland lijken de zomers bijna gelijk aan de temperaturen in het tropisch regenwoud.
  • Ik verheug me vanaf het moment dat het herfst is al op alle feestdagen die eraan komen.
  • De pepernootjes liggen al in de winkel en stiekem eet ik ook een hapje mee als iemand zo’n grote zak meeheeft.
  • Overal in de stad hangt weer gezellige verlichting, waar ik woon hangt het al vol en ik kan niet wachten tot de kerstboom komt.

Pssst, misschien vind je dit ook leuk: YouTube, Instagram en Blogger.

Vind jij herfst ook een fijn seizoen of huil jij om het einde van de zomer? Vergeet dan niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Morgen ga ik mijn outfit weer uit de kast halen voor jullie. Laat een tip of een lief berichtje achter. Liefs Nikki x

Geef een reactie

