Annie, houdt jij mijn tassie even vast 

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over tatoeëren, een goodiebag en mijn ‘always good color’.

Aloha mensen, welkom bij een nieuw outfitje. Ik houd van de zomer, maar ik ben blij dat het eindelijk niet meer zo warm is, want ik begon sterk het idee te krijgen dat Nederland meer richting de evenaar was geschoven en wij verder moeten in een tropisch regenwoud klimaat. Vandaag trok ik een simpel outfitje aan, omdat deze outfit helemaal in het teken staat van mijn tasje. Kijk je mee?

Ja, wat leuk, ik had de winactie gewonnen van een goodiebag! Dat werd uitpakken natuurlijk, want pakjes uitpakken is een van de leukste dingen die er zijn. Van een tijdschrift tot beauty producten, alles zat erin. Zo ook dit onwijs leuke totebagje. De tekst heb ik nog net niet op mijn borst laten tatoeëren. Gelukkig maar, want op dit tasje staat het helemaal leuk bij iedere outfit. Ten minste iedere outfit die ik draag, want zwart is oprecht mijn ‘happy color’ en mijn ‘sad color’ en mijn ‘always good color’. Aangezien het ’s avonds weer eerder donker wordt en kouder kon ik eindelijk weer eens hipster op beeld verschijnen in mijn denim jacket. Ik vind het heerlijk om een blanco t-shirtje te combineren met een zwart spijkerjasje en een simpele zwarte broek, dus dat was ook wat ik vandaag deed. Je hoeft helemaal niet zoveel moeite voor te doen om een fashionable uit te zien. Wat mij betreft is minimalistisch altijd de beste optie. Je doet simpele kleine oorbelletjes in en zo kan het eigenlijk nooit mis gaan. De tas is zeker hét item van vandaag en wat past hij goed bij mij! Wat vind jij van mijn nieuwe totebag?

fotorcreated4fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3

Tas ~ Swip & Shop, spijkerjas ~ Mango, shirt ~ zara, schoenen ~ converse, broek ~ Vila.

Pssst, neem hier ook een kijkje: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Annie, houd jij mijn tassie even vast’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en kijk morgen vooral de video waarin ik een unboxing laat zien van onder andere deze tas en lipstick. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Een gedachte over “Annie, houdt jij mijn tassie even vast 

Geef een reactie

