Twee is beter dan één

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over de squarepants, herenigingen en de two-piece.

Aloha lievelingsmensen, ik ben afgelopen week geslaagd voor mijn theorie rijexamen. Ik had 38 vragen goed van het onderwerp kennis en inzicht en 19 bij gevaarherkenning. Juichend kwam ik de zaal uit en trots ging een cadeautje kopen voor mezelf, want dat had ik wel verdiend, vond ik. Benieuwd wat ik heb gekocht? Kijk snel verder.

Ik was onwijs zenuwachtig, want de vorige keer was ik namelijk gezakt met één foutje teveel. Rustig zitten en de tijd nemen dacht ik. Ik beantwoordde de vragen zo goed als ik kon en hield mijn adem in toen de computer mijn test verwerkte. Met grote groene letters verscheen er: geslaagd. Ik klapte in mijn handen en snelde de zaal uit, terwijl de toezichthouder mij geïrriteerd na keek, naar de stad, want dit moest ik vieren! Ik liep de Pieces in en daar hing de wederhelft van mijn geliefde squarepants. Het shirtje die al twee maanden op mijn verlanglijstje stond was toen al heel snel uitverkocht en nu was het terug. Dit kon geen toeval zijn, mijn moeder drong mij bijna richting de kassa en voor ik het wist had ik mijn slaagcadeautje in mijn handen. Natuurlijk was het zo klaar als een klontje hoe ik dit shirt ging combineren. Ik greep mijn broek uit de kast en herenigde deze met het bovenstuk. Zij waren blij met elkaar en met mij en ik was hen. Nu is mijn one – piece broek een two – piece set geworden, veel beter. Wat vind jij van dit setje?

fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4

Top ~ Pieces, broek ~ Pieces, schoenen ~ V&D, ketting ~ Costes.

Pssst, neem hier ook een kijkje: YouTube, Instagram, Blogger.

Dit was ‘Twee is beter dan één. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en kijk morgen vooral de video waarin ik vertel welke trends ik een ‘go’ of ‘no’ vind. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

