Nieuw begin

fotorcreatednieuw

Vandaag vertel ik jullie alles over verhuizen en mijn angststoornis.  

Aloha lievelingsmensen! De afgelopen maand was een heuse achtbaan. De mensen die mijn blog al vanaf het begin lezen, weten dat ik een angststoornis heb en deze maand stond ik voor wat lastige keuzes. Over deze en de momenten die in oktober komen wil ik graag een wekelijks terugkerende serie maken. Te beginnen met mijn zoektocht naar een kamer in Amsterdam. Lees snel verder!

Met mijn handen om het stuur gevouwen keek ik nietsziend naar de weg voor me terwijl de instructeur aangaf waar we heen gingen. Dit was het dan, ik zou mijn rijbewijs niet op tijd halen voor het begin van mijn tweede blok op de universiteit. Honderd ideeën gingen door mijn hoofd, want wat ging ik nu doen? De trein was geen optie, dat was het al een jaar niet en dat ging het ook niet worden. Mijn studie afzeggen? Nee. Ik was nu gelukkig en telde de dagen af dat ik weer naar college kon gaan. Een kamer in Amsterdam was al vanaf het begin mijn tweede optie geweest. Vastbesloten parkeerde ik de auto voor mijn moeders huis en zei gedag tegen de instructeur. Ik was al even lid van de Facebookgroep ‘zoekt kamer in Amsterdam’ en met mijn schoenen en jas aan begon ik op deze pagina te zoeken. Ik zag een aantal leuke kamers en met succes stuurde ik een berichtje over mezelf waarin ik meteen eerlijk was over mijn angst. Volgende week vrijdag mag ik naar een mooie kamer in Amsterdam komen kijken en ik duim me suf voor een kans. Duimen jullie mee?

Pssst, benieuwd naar mijn nieuwe begin? YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was eerste stukje uit mijn serie ‘Een nieuw begin’. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet te kijken op mijn blog voor een nieuw outfitartikeltje, want ondanks de stress en zorgen ga ik gewoon door met mijn passie! Geniet van je vrijdag. Liefs Nikki

Geef een reactie

