Aan de kant

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over kant, de bralette en afspraken. 

Aloha leukerds, het is weer zaterdag. De herfst is echt begonnen en daarom is het truientijd. Ik hou van truien en vooral van die lekkere oversized pieces! Vandaag heb ik gekozen voor een sexy randje. Kijk jij mee?

Een trui met een kokerrokje: ik ben fan. Strak en oversized gecombineerd, zodat het niet slobberig wordt. Deze trui heeft een diep decolleté en ik vond het altijd een lastige klus om het te combineren, want van een simpel hemdje eronder wordt ik niet vrolijk. Daar kwam de bralette om de hoek, want zo werd het toch wel een heel ander gezicht. Ik vond deze bralette bij de Hunkemöller en ik moest hem hebben, ondanks dat ik met mezelf had afgesproken dat ik nooit mijn bh zou laten zien in een topje. We houden ons allemaal wel eens niet aak onze afspraken. Ik wilde de sexy uitstraling van de decolleté terug laten komen in de rest van mijn outfit en natuurlijk is een strakke rok het aangewezen item om deze outfit af te maken. Chique schoentjes eronder en klaar! Wat vind jij van de bralette en trui combinatie?

fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4

Pssst, neem hier ook een kijkje:YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Aan de kant’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en kijk morgen vooral de video, een praatvideo. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

