Helaas pindakaas

fotorcreatedcac

Vandaag vertel ik jullie alles over mijn eerste hospiteeravond en een leuke volksbuurt

Aloha leukste mensen! Vorige week vertelde ik jullie over mijn zoektocht naar een kamer en mijn wekelijks terugkerende serie over dit onderwerp. Vandaag vertel ik jullie alles over mijn zoektocht en mijn eerste avondje hospiteren. Lezen jullie mee?

Tijdens een gezellige avondje zonder telefoon verwachte ik nogal wat meldingen van Whatsapp-groepen en Instagram. Het eerste wat me opviel, was echter het berichtje van Messenger: Een uitnodiging om meteen de dag erna te komen hospiteren. Mijn antwoord was waarschijnlijk wat je al verwacht: JA! De volgende dag om kwart voor zeven kropen mijn moeder en ik in de auto om naar de kamer van tien vierkante kamer te gaan kijken. Ik was nogal nerveus en ging in mijn hoofd een lijstje met dingen af die ik absoluut wel en niet moest doen: Wees jezelf, maar niet teveel, praat, maar probeer niet te schreeuwen zoals je normaal doet, glimlach, maar maak niemand bang. Mijn moeder parkeerde na een half uur rijden de auto in een leuke volksbuurt en ik haalde diep adem voordat ik op de bel drukte. Na een gesprek van 45 minuten stapte ik naar buiten met een goed gevoel, maar er waren zoveel andere leuke meiden die ook graag in de kamer wilden, dat ik me best een beetje geïntimideerd voelde. Ondanks het gezellige bezoekje is de keus dan ook niet op mij gevallen, maar ik blijf doorzoeken en bereid me voor op de kamer van vanavond. Hopen dat ik nu meer geluk heb.

Pssst, ik zou het leuk vinden als je hier ook kijkt YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘Helaas pindakaas’. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet morgen niet te kijken op mijn blog en zondag op mijn YouTubekanaal. Geniet van je vrijdag. Liefs Nikki

Geef een reactie

