Hap, slik, weg

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over elfenstof, een seksloos fleecedeken en poespas.

Aloha lezeressen en misschien ook wel lezers, het was vandaag een koude en zonnige zaterdag, lekker fris. Vandaag laat ik jullie mijn sprankelende kant zien en daar zijn alleen wat elfenstof en een jurkje voor nodig. Kijk snel mee!

Oké misschien geen elfenstof, maar iets dat erop lijkt: Glitters! Zoals ik vorige week zei ben ik gek op truien, maar er bestaat een nog betere optie, namelijk de sweaterdress. De naam zegt het al, het is een trui en een jurkje in één. Dit jurkje kreeg ik afgelopen week in de brievenbus met een leuke strik eromheen. Hoe ‘oncomfortabel’ glitters er ook uit mogen zien, de binnenkant liegt er niet om, want van buiten mag je er dan leuk en chique uitzien, maar van binnen zit gewoon een zacht gewatteerd stofje. Dus ik gooi die seksloze fleecedeken maar van de bank, want dit jurkje houdt mij ook goed warm nu het weer kouder wordt. Heb je de tekst trouwens al gespot op mijn borst, want de glitters zijn leuk, de binnenkant is heerlijk, maar het tekstje op de borst is ronduit geweldig. Je bent van tevoren gewaarschuwd. Nu behoeft dit jurkje geen onnodige poespas, dus besloot ik een heel subtiel ringetje om te doen met een klein glittersteentje. Wat vind jij van dit leuke jurkje?

fotorcreated1fotorcreated3fotorcreated2fotorcreated4

Jurk ~ Blake Seven, panty ~ H&M, schoenen ~ V&D, ring ~ Six.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Hap, slik, weg’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en laat onder deze instagramfoto weten wat voor video jullie morgen willen zien. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

