Drie keer scheepsrecht

fotorcreated1

Vandaag vertel ik jullie alles over eerlijkheid en 40 kilometer fietsen.

Aloha lieve mensen! Ik was gister helemaal vergeten om tijd te maken voor een update over mijn kamerzoektocht, dus vandaag trakteer ik jullie gewoon op twee artikeltjes. Een geluk bij een ongeluk, want ik heb jullie veel leuker nieuws te vertellen, dan ik gister zou hebben. Benieuwd? Lees snel verder.

Helaas, maandag kreeg ik bericht dat de jongens bij wie ik had gehospiteerd mij heel gezellig vonden, maar toch kozen voor een ander. Wat moest ik nu? De moed zakte volledig in mijn schoenen en sinds tijden was ik ziek van verdriet en angst. Ik zag mijn studieplannen aan mij voorbijgaan en ik ging met een vervelend gevoel naar bed. De dag erna zette ik de knop in mijn hoofd om: Ik ging studeren, hoe dan ook, al moest ik op de fiets naar Amsterdam,  zo’n 40 kilometer. Ik schreef een berichtje op dé facebookpagina van ‘zoekt kamer in Amsterdam’ en mijn eerlijkheid wierp zijn vruchten af. Vandaag ging ik met mamma naar twee kamers in Amsterdam kijken en ik werd aangenaam verrast. Het tweede huisje waar ik ging kijken was gewoon perfect! Met de verhuurster alias mijn, hopelijk, toekomstige huisgenoot had ik meteen een leuke klik. Zo zie je maar dat achter iedere wolk de zon schijnt. Ik hoop dat de klik wederzijds is en ik mijzelf vanaf 1 november inwoonster van Amsterdam kan noemen.

Pssst, ik zou het leuk vinden als je hier ook kijkt YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘Drie keer scheepsrecht’. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet niet te kijken naar het outfitartikeltje dat ook online staat. Morgen komt er een nieuwe video op mijn YouTubekanaal. Geniet van het weekend. Liefs Nikki x

Geef een reactie

