Het is een mesh

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over uitstelgedrag, naald en draad en de buitenwereld.

Aloha leukerds! Vandaag was er regen, nog meer regen en nog veel meer regen. Tussen de buien en het bezichtigen van kamers vond ik tijd om foto’s voor het outfitartikeltje te maken. Het was dan wel erg nat buiten, maar zeker niet koud. Benieuwd hoe ik de ‘niet-koude’ herfstdagen gekleed ga? Kijk snel verder.

Wat ik nu ga zeggen is voor bijna iedereen pijnlijk herkenbaar: Uitstelgedrag. De een heeft het met schoolwerk en de ander met het opruimen van haar kamer. Ik had het met deze body. Het knoopje om de boel bij elkaar te houden was in de was losgeraakt. Nu kon ik twee dingen doen. Eén: meteen naald en draad halen om de knoop weer aan zijn eigenaar vast te maken of nummer twee: het de dag erna doen. Natuurlijk koos ik voor het laatste en ‘de dag erna’ werd zes maanden later. De body is in ieder geval weer gemaakt en klaar voor gebruik in mijn outfitjes. Nu was het vandaag misschien warmer dan gebruikelijk voor de tijd van het jaar, maar om mij nu alleen in een body aan de buitenwereld te tonen ging mij een beetje ver en zo is er voor de zoveelste keer een nieuwe combinatie geboren. Het mesh van mijn body gaat geweldig samen met de polyester stof van mijn bomber jasje en de kleine stipjes op de body maken het af. Dat de body sexy is en het jasje stoer zorgt voor een leuk effect in deze outfit. Wat vind jij van deze combinatie?

fotorcreated3fotorcreated2fotorcreated1fotorcreated4

Broek ~ Vila, schoenen ~ bonprix, body ~ H&M, bomberjasje ~ Vero Moda.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘het is een mesh’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet niet het artikeltje te lezen over mijn zoektocht naar een kamer. Hopelijk zie ik jullie morgen ook weer bij een nieuwe video. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

