Driewerf hoera!

cacti

Vandaag vertel ik jullie alles over tweelingen en Chinees eten.

Aloha leuke mensen! De tijd begint te dringen, over 10 dagen zit ik samen met mijn laptop en mijn boeken in de collegebanen of toch niet? Vorige week vertelde ik dat ik bij een aantal kamers had gekeken en dat ik bij een kamer een heel goed gevoel had. Benieuwd of ik deze kamer heb gekozen en of ik de kamer ook heb gekregen? Lees dan snel verder.

Driewerf hoera! Ik heb gekozen voor de kamer en de kamer koos mij. Althans mijn leuke nieuwe huisgenootje koos mij, want de klik was wederzijds. Afgelopen zondagmiddag hakte ik de knoop door en stuurde ik het meisje van de kamer een berichtje, al snel kreeg ik terug dat de kamer van mij was. Van blijdschap trakteerde ik mijn moeder, die mij de hele tijd heen en weer had gereden naar Amsterdam op Chinees en die nacht heb ik heerlijk geslapen. Nu mijn zoektocht over is, moet ik natuurlijk op zoek naar een bed om in te slapen en een kast om mijn kleding in te doen, zou je denken. Gelukkig bestaan er ook een soort van voordelen aan het hebben van gescheiden ouders, namelijk het hebben van tweelingen. Mijn bed, kast en bureau die nu nog bij mijn vader staan maken een enkele reis richting Amsterdam, zodat ik niet langs de kringloopwinkel hoef. Het enige wat nog ontbrak was een redelijke bureaustoel, dus heb ik een nieuwe gekocht  bij de Kwantum. De uitzet is compleet. Ben jij verbaasd dat het me nog gelukt is om een kamer te krijgen? Ik in ieder geval wel.

Pssst, ik zou het leuk vinden als je hier ook een kijkje neemt YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘Diewerf hoera’. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet niet te kijken naar het outfitartikeltje morgen, want ik heb een nieuw item gescoord. Geniet van je vrijdag, want het is bijna weekend. Liefs Nikki x

Geef een reactie

