Op fluweel zitten

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over de kerstkriebel, velvet en de Kerstman.

Aloha lieve lezers/lezeressen! Vandaag besloot ik weer eens naar één van mijn oude vertrouwde plekjes te gaan, deze trap ligt hoog en nogal afgelegen, waardoor niet veel mensen mij kunnen zien als ik weer eens voor modelletje speel. Ik heb vanaf vandaag alvast een outfit klaarliggen voor de kerst en wilde deze meteen met jullie delen. Kijken jullie maar snel mee!

Het begint bij mij al vrij vroeg in het jaar: de kerstkriebel. Ik begin in september met het luisteren van kerstmuziek, tot midden februari en wil het liefst de dag na Sinterklaas al een kerstboompje halen. Nu was het kopen van dit jurkje geen doelbewuste kerstaankoop, maar bij het zien van de combinatie tussen mijn stippenpanty en mijn nieuwe velvet item begon mijn kerstkriebel overuren te draaien. Welk materiaal geeft nu meer kerstsignalen af dan fluweel? Het pak van de Kerstman bestaat notabene uit rood fluweel en wij weten allemaal dat kerst draait om de Kerstman, ten minste mijn kerst. Na ‘red velvet’ cake is de velvet trend dit najaar eigenlijk ook overal in de kledingwinkels terug te vinden en ik ben een groot fan van dit zachte stofje op jurkjes, rokjes, jasjes en shirtjes. Het staat chique en je bent aaibaar, niet onbelangrijk. Een standaard zwarte panty doet het prima onder dit fijne jurkje, maar om het toch even dat extra kriebeltje te geven doet een panty met een patroontje of stipje, zoals die van mij, wonderen. Wat vind jij van de velvet trend?

fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4fotorcreated1

Jurk ~ Vila, schoenen ~ V&D, panty ~ Pieces, tasje ~ Mango.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Op fluweel zitten’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet hopelijk zie ik jullie morgen ook weer bij een nieuwe video. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “Op fluweel zitten

Geef een reactie

