Huisje, cactus, studieboeken

screenshot_20161103-140231-3

Vandaag vertel ik jullie alles over een interieurtje en de puzzelstukjes.

Aloha lieve lezeressen! Zoals jullie vorige week konden lezen in ‘Driewerf hoera’ heb ik een geweldige stek gevonden. Aankomende maandag fiets ik langs de Amsterdamse grachtjes op mijn stalen rots. Mijn bedje daar ligt opgemaakt en wel op mij te wachten en mijn rooster staat in mijn agenda getatoeëerd. Benieuwd hoe mijn verhuizing is gegaan? Lees dan snel verder.

De vierde etage, dat betekent acht trappetjes. Mijn ouders en ik stonden om acht uur bepakt en bezakt voor het kleine verhuisbusje dat we hadden gehuurd. Alles was ingeladen en klaar voor een enkeltje Amsterdam. Half slapend kroop ik naar het midden van ons gehuurde vervoer met een grote ‘verboden te roken’ – sticker. Jantien, de stem die ons via Google Maps vertelt waar we heen moeten, doet wat ze moet doen en zo komen we iets te vroeg aan bij mijn nieuwe droomhuisje. We zouden eerst met zijn alle het een en ander naar boven brengen, waarna mijn vader uiteindelijk van de losse onderdelen weer een geheel zou maken. Voordat we het doorhadden waren mijn spullen eigenlijk al boven en begon ik als een heuse Bobbie de Bouwer mijn  bureaustoel in elkaar te zetten, een klusje dat ik mezelf nog net durfde toe te vertrouwen. Na vier uur legde ik vol trots mijn laatste kussentje op mijn bed en vormden de losse planken die eerst in de bus hadden gelegen een echt interieurtje. Na maanden van vervelende gevoelens over ‘niet naar school kunnen’ en weken van een zeurende buikpijn en een wanhopig gevoel van ‘wat als…’, heb ik het gevoel dat alle puzzelstukjes op hun plek vallen en hoef ik nu alleen nog wat spanning te voelen voor de eerste dag terug op de UVA.

Pssst, ik zou het leuk vinden als je hier ook een kijkje neemt YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘Huisje, cactus, studieboeken’. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en vergeet niet te kijken naar het outfitartikeltje morgen. Geniet van je vrijdagavond, want het is weekend. Liefs Nikki x

Geef een reactie

