Aan de zwier gaan

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over het ‘festival goes autumn’ en een ‘match made in heaven’.  

Aloha lieverds! Wat ben ik blij dat ik vorig weekend al foto’s voor een nieuw outfitartikeltje heb gemaakt, want wat een verschrikkelijk weer was het vandaag. Het regende om de vijf minuten en het heeft hier zelfs even geonweerd. Vanaf vandaag komt er elke zaterdag weer trouw een outfitartikeltje en na mijn verdrietige nieuws van afgelopen week ben ik weer vol goede moed. Zijn jullie er klaar voor?

Deze outfit had ik al een tijdje in mijn hoofd, maar ik vond het toch een beetje ‘too much’. Ik ben van de minimalistische en simpele outfits en dit is toch een beetje overdadig: Nep leer en fringes. Afzonderlijk van elkaar zijn deze trends al opvallend, maar samen zijn ze niet meer te houden. Het vestje met fringes heb ik vorig jaar gekocht en ondanks dat ik dit vestje niet vaak draag, kan ik er geen afstand van doen, het is namelijk niet alleen afgezet met fringes, maar ook nog eens van suède en van suède word ik blijer dan blij. Suède valt voor mij in hetzelfde lijstje als nep leer en fluweel en iedereen die mij een beetje kent, weet dat dat behoorlijk goed is. Leer en suède samen is voor mij dan ook een ‘match made in heaven’ en samen met de fringes, de hoed het short van nep leer voelt deze outfit een beetje ‘festival goes autumn’ aan. Wat vind jij van de fridge trend?

fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4

Short ~ Vero Moda, schoenen ~ V&D, panty ~ Hema, hoed ~ The Sting, top ~ Zara, fridge top ~ Vila.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Aan de zwier gaan’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen ook weer bij een nieuwe video. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

