Kerstkriebels!

fotorcreatedkerst

Vandaag vertel ik jullie alles over foute kersttruien, sneeuw en cadeautjes.

Aloha leuke lezers! Vannacht heeft het gevroren en dat is het moment dat mijn kerstkriebel wakker wordt uit zijn zomerslaap. Het moment dat ik dit schrijf is het nog 46 dagen tot eerste kerstdag, dat is nog 1093 uur en dat zijn weer 65547 minuten en bij iedere zin die ik meer schrijf gaat er weer een minuut af. Het is dus de hoogste tijd om mijn favoriete kerstmomentjes met jullie te delen.

  • De stadsverlichting brandt zo prachtig tijdens de dagen voor en na Kerstmis. Niet alleen gezellig, maar ook romantisch en het geeft zo’n warm gevoel van binnen. Ten minste bij mij.
  • Ik kan weer de meest foute kersttruien scoren. Hoe fouter de trui, hoe blijer de bui. Ik heb die van mij in ieder geval al op het oog.
  • Ik mag het huis en de kerstboom weer versieren. Pas wel op voor de kat, want die maakt er een wedstrijdje van om in de top te klimmen.
  • Er staat weer heerlijk eten op tafel. Het beste is dat je niet op je figuurtje hoeft te letten, want het is toch te koud om naakt te lopen.
  • Ik krijg en geef weer cadeautjes. Ik vier Kerstmis thuis met mijn moeder en met vrienden en dan is het wel zo leuk om elkaar cadeautjes te geven onder de boom.
  • Sneeuw! Oké, toegegeven het heeft al in jaren niet écht gesneeuwd, maar ik word ook al dolgelukkig van de witte vlokjes die door de lucht dwarrelen en oplossen op de grond.
  • Overal hangt de sfeer van Kerstmis. De winkels, supermarkt en pretparken zijn allemaal in kerstthema. Je kunt er gewoon niet omheen, al zou je het willen.
  • De reclames op televisie worden leuker. Reclames verpesten gewoonlijk mijn fijne televisiemomentje, maar als ze er dan toch zijn, kunnen ze maar beter een beetje leuk zijn. Ik kan erg genieten van de kerstreclames van Merci en Coca Cola.
  • Ik kan weer foute kerstfilms kijken. Vooral de kerstfilms van Hallmark zijn mijn favoriet, het einde is altijd hetzelfde.
  • De radio’s draaien weer de halve dag kerstnummers. Ik vind vooral de gouden oude het gevoel van kerst versterken. Feliz Navidad!

Pssst, misschien vind je dit ook leuk: YouTube, Instagram en Blogger.

Vind jij Kerstmis ook zo leuk of kan je niet wachten tot het weer voorbij is? Ik kan in ieder geval niet wachten. Vergeet dan niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Laat een tip of een lief berichtje achter. Liefs Nikki x

3 gedachtes over “Kerstkriebels!

Geef een reactie

