Oud & nieuw

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over hervonden liefde, chocolade letters en winnen.  

Aloha leuke lezeressen! Wat hadden de kinderen vandaag geluk tijdens de intocht van Sinterklaas, er was namelijk geen regendruppel te bekennen. Terwijl Sinterklaas Nederland weer binnenkwam, ging ik op jacht voor een andere winterjas en handschoenen. Ik kwam thuis met nieuwe laarsjes. Benieuwd hoe ik deze combineer?

Ik heb altijd mazzel als het aankomt op het winnen van giveaways. De postbode denkt ondertussen waarschijnlijk dat ik een heuse shopverslaving heb, zoveel pakketjes verschijnen er aan mijn adres. Wat een geluk had ik dan ook weer toen ik twee weken een prachtig ‘all black’ horloge van Cluse mocht ontvangen van store3. Vanaf het moment dat deze binnenkwam, heb ik hem met veel plezier bij iedere outfit gedragen. Dat ik zelf ook nog mijn eigen items koop, laat ik zien met deze schoenen. Ik ging vandaag naar de stad en opende de jacht op een paar handschoenen, mijn andere ben ik verloren toen ik chocoladeletters uitzocht in de supermarkt en een nieuwe warme winterjas. De jas die ik wilde hebben, was niet in de winkel te verkrijgen en de handschoenen stemden mij niet vrolijk. In plaats daarvan besloot ik hier en daar nog even te neuzen en toen vond ik deze geweldig mooie Zara laarsjes. Helemaal blij vertrok ik naar huis om weer een outfitartikeltje te creëren met mijn prachtige schoenen, horloge en mijn hervonden liefde: deze trui met paillette. Nu het tegen de feestdagen loopt, kan ik glimmende items steeds meer waarderen. Wat vind jij van mijn nieuwe en oude items?

fotorcreated4fotorcreated3fotorcreated2fotorcreated1

Schoenen ~ Zara, horloge ~ Cluse, sweater ~ Object, Broek ~ Vila.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Oud & Nieuw’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen ook weer bij een nieuwe video. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

