Gekkiggeitjes

Vandaag vertel ik jullie alles over pindakaas, hondenpoep en over mensen heen fietsen.

Aloha lieve lezers! Ik heb in het begin van mijn blog carrière een artikeltje geschreven met feitjes over mij en mijn negatieve en positieve eigenschappen. Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met mijn wat vreemde gewoontes. Benieuwd?

Ik loop richting de kast en terwijl ik hem open, bedenk ik wat ik op mijn brood ga smeren. Daar komt vreemde gewoonte nummer één om de hoek. Ga ik voor de bijna lege pindakaas pot of voor de gloednieuwe, waar de sticker zelfs nog op zit. Ik geef me over en schuif de open pindakaas pot naar achter om de nieuwe alvast open te maken, voordat iemand anders het doet, want ik wil namelijk altijd de eerste lik pindakaas, smeerkaas, chocoladepasta enzovoort. Met mijn broodje in mijn ene hand en mijn sleutels in de ander vertrek ik naar mijn werk. Oh nee, niet nu, alles komt net uit de wasmachine, voor me ligt een grote dikke hondendrol en het behagelijke gevoel bekruipt me. Mijn fobie voor hondenpoep is vreemde gewoonte nummer twee. Ik stuur mijn moeder mentaal al een excuus bericht, want al mijn kleren moeten vanavond in de was, ondanks dat ik nog geen vijf meter van de vieze plakkaat in de buurt ben geweest. Vreemde gewoonte nummer drie laat zich ook op de fiets tot uiting komen, ofwel op de fiets. Er gaat geen dag voorbij of ik heb het wel aan de stok met iemand in het verkeer. Mensen die hun hand niet uitsteken of die voorrang nemen. Ik fiets nog net niet over mensen heen.

Dit was weer een stukje uit mijn dagboek. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken of je via de mail in te schrijven, want dan krijg je automatisch een kleine melding van mijn nieuwe artikeltjes. Laat een tip of een lief berichtje achter. Geniet lieverds, want het is vrijdag. Ik ga nu aan het werk. Liefs Nikki x

Geef een reactie

